Gå til innhold

Jentekveld og tapas!

Anbefalte innlegg

Hei!

Til helgen skal jeg på jentekveld og vi skal kose oss med vin og tapas, muligens sushi også.

Vinen skal jeg klare å slippe unna, må kjøre et godt stykke, men hvordan forklarer jeg at jeg plutselig ikke kan spise tapas med spekeskinke lenger uten å avsløre meg?

Jeg foreslo å lage noen selv også, men jeg var gjest, så det skulle jeg slippe.. Jeg lurer på om det er greit å spise spekeskinke eller andre pølser hvis den har vært fryst først? Hvor lenge må den evt fryses ned?

Jeg må nok ta med meg noen tapas selv også tror jeg, og holde meg til den..hvis fryseteorien holder :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142402574-jentekveld-og-tapas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør den altså ikke..frysingen tar ikke knekken på listeriaen! Røkelaks er heller ikke et alternativ pga bakterier :( så da får jeg sulte jeg da! Har SÅ lyst på spekeskinke og røkelaks..sikkert fordi jeg ikke KAN! :)

ååååååå, skulle IKKE ha lest innlegget dit! Nå fikk jeg bare sååååå lyst på tapas:) hehehehehe:) er som du sier, sikkert fordi man ikke kan spise det. Hva med og bare spise hvitløksbrød dyppet i aioli? er veldig godt det også da :) Lykke til på tapas kvelden:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...