Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag. Veldig spent, siden jeg har mistet noen ganger tidligere. Tårene trillet da jeg fikk se en liten klump med et bankende hjerte. Ca 13 mm langt:) Nå håper jeg bare at det holder seg der. Gleder meg slik til jeg er over 12 uker og kan slappe litt mer av! Lykke til alle andre mai-mammaer:)

Skrevet

Så bra da :)

Men slapp av nå også du :)

Er nok bedre å ikke tenke så på disse 12 ukene, men bare nyte det som skjer uten så mange bekymringer.

Vet det kan være vanskelig, men det hjelper iaf for meg :))

Skrevet

I know:) jeg gjør også det, men er ikke til å unngå at tankene ligger der! Men jeg skal nyte det og tenke positivt:)

Skrevet

Så bra! Gratulerer Sanna:-)

Jeg fikk også oppleve den fantastiske følesen i dag, noe jeg aldri hadde regnet med da jeg også har mistet noen ganger tidligere.,

HVor langt er du på vei?

Skrevet

Takk:) jeg er 7+4. Du da? Jeg skal tilbake om to uker for ny sjekk. Spennende tid:) Lykke til til deg!

Skrevet

Jeg er 7+0 i dag, så da er vi ganske likt!

Men jeg leste at du har fått blødninger igjen? Håper du får time raskt og får se at alt står bra til!! Vet at det er gruuusomt å gå sånn å bekymre seg.. Lykke til!!

Skrevet

Hei:) blødningen har stanset, så jeg tror dette går bra:) var ikke like positiv i går.. Jeg har to barn, og blødde da jeg gikk med de også. Tvi tvi:)

Skrevet

Krysser fingrene for deg! En blir så redd for de blødningene!!! Men stort sett går det visst bra, så det er godt du klarer å være positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...