Gjest ♥h_ønsker baby♥2pp Skrevet 5. oktober 2010 #1 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei hei. Da har jeg vårt hos gyn. Og det gikk bedre enn forventet. Jeg var blitt mye bedre. Jeg tok siste pergo tabl i går, og hun såg egg som var på vei til å modnes. Jeg skal ta 2 doble kurer fremover, og har blitt henvist til lap. Det var et lite "sykehus" som ikke har så lang ventetid, jeg lir henvist til. Jeg spurte om metformin. Og hun sa at mange hadde god effekt av det. Men at jeg ikke bør ta doble kurer av pergo og metformin. Så enten 1 pergo tabl og 1 metformin. Eller 2 pergotabl. Jeg valgte da å gå tilbake til lavkarbo. Noe som utgjør samme ulla Jeg ba også om ny resept på provera. I tilfelle jeg ikke får mensen av meg selv. Men da måtte jeg ta test føst. Og hvis den var negativ, en ny etter 10 dager. Så kunne jeg begynne. Det er godt når det skjer noe!! PS! Mannen sine svømmere er friske og raske ) Syns dette er kjempe spennende og krysser fingrene for at det snart blir spire på oss Det hadde vært verdens beste julepresang Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142402314-v%C3%A6rt-hos-gyn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå