Gå til innhold

24+1 i dag, ny måling av livmorhals i morra-bekymret

Anbefalte innlegg

I morra skal jeg inn til 3. måling av livmorhals siden jeg dro inn på føden med sterke magesmerter for 4 uker siden. Da trodde de ikke at dette skulle gå bra. Smertene kom i tak og livmor var irritert og øm. Jeg ble sendt hjem med råd om å ta smertestillende hvis det ble for ille. Hadde ikke rier, men veldig mange kynnere. Disse smertene holdt på i 3 døgn før de dabbet av. Heldigvis holder gutten min seg inne enda.

Livmorhals var bare forkortet med 3 mm sist kontroll. Spent på hva tallene sier i morra. Har fått oftere og hardere kynnere, må puste meg gjennom mange av dem. Men nå er han i hvertfall såpass stor at de kommer til å prøve å redde ham om fødselen skulle starte. Men han er så alt for umoden enda. Han kan få holde seg inne i 10 uker til..

Fortsetter under...

Litt av noen bekymringer og påkjenninger du har vært igjennom:/ Har det gått greit for deg og være i ro og ikke minst ta det med ro????

Ønsker deg masse masse lykke til i morgen, og som du sier han får holde seg der inne minst 10 uker til:)

Klem fra meg

Annonse

Hurra! Ingen endring på livmorhalsen denne gangen. Det hjelper å være sofasliter!

Lillegutt ligger 6% over gjennomsnittet. Det føles trygt å vite at han er litt stor. 2 uker til neste kontroll. Håper tallene er uendret til da også. Tør å ha litt mer håp nå

Takk for lykkeønskninger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...