Gå til innhold

Næmmen!! Jeg er jo GRAVID!! Symptomer:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 38 av syklusen idag. Fikk tester i posten idag. Har spottet litt siden torsdag og har innimellom såpass kramper at jeg ikke klarer å rette ut kroppen. Litt ømme bryster. Igår kveld hadde jeg så vondt nederst i magen, spesielt hver gang jeg reiste meg opp. Kjennes også litt ut som jeg er hoven nedi der.. Tok cb test og jammen kom ikke krysset før jeg rakk å vente på det. Tok en billigstrimmel også og den var sterkere enn kontrollstreken. Ikkeno mysing og skyggestreker denne gang nei! Da er det ikke tvil, hvis alt går bra denne gangen kommer nurket i starten på juni! Fått time hos legen på torsdag. Og da søker vi om tidlig ultralyd for å sjekke at alt er bra.

Hilsen redd, glad, sjokka, nervøs, spent og alt på en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh Gratulerer så mye med spire!!!! :D

Skrevet

Hurra, og gratulerer! Så fantastisk moro:) Lykke, lykke til!

Skrevet

GRATULERER!!

Håper vi slår følge videre.. Jeg er på dag 36 nå, og venter på tester i posten..... :)

Skrevet

Gratulerer :)

Hvor lenge har dere prøvd?

Noe dere gjorde annerledes denne mnd?

Skrevet

Tusen tusen takk :)

Jeg skalv som en gærning da resultatet var et faktum.

Vi er på andre året med prøving, har også mistet.

Det eneste vi gjorde annerledes denne mnd`n var å ikke tenke så mye på det. Er ikke lenge siden vi mistet sist, så jeg har holdt meg unna Bim og prøvd å glemme når eggløsning skulle finne sted, selvom det var umulig. Har kanskje slappet av mer denne gangen siden vi begge var dritlei prøvemaset og høye forventninger, ga rett og slett blaffen..og PANG der satt`n.

Lykke til med testing!!

Skrevet

Byttet nick som dere ser da.....

Skrevet

Gratulerer!!!

Masse lykke til fremover og kos deg med spiren i magen =))

Skrevet

har tittet innom her jevnlig og har sett deg her inne mange ganger. (kjenner igjen nicket ditt).

Fikk faktisk en liten klump i halsen og en tåre i øyekroken(ja jeg e emosjonell!) da jeg så det stod du var gravid! Så utrolig herlig å lese! ordentlig deilig å kunne så at spiren ENDELIG satt for dere! :D

Masse lykke til, skal krysse fingrene for deg! *klem*

Skrevet

Såå bra :D Gratulerer så mye til deg / dere **

Skrevet

Utrolig koselig!! Gratulerer så mye!! Håper alt går bra og ønsker deg masse lykke til med svangerskapet!:D

Skrevet

Tusen takk jenter! Utrolig bra å kunne ha noen å lufte seg til her. Fortelle om alt og få ut frustrasjon og ikke minst glede :) Å lese at noen faktisk får tårer i øyekroken av vår historie er utrolig rørende. Tusen takk til deg:)

Ønsker dere alle alt godt, og endelig kan jeg sende ut babystøv!!! *klemmer*

HIlsen tidligere * ønskebaby* lei av prøving.

Følte det nicket kunne byttes ut nå ;)

Skrevet

Gratulerer so mykje! :)) Må ha masse lykke til framover :)

Skrevet

GRATTIS så mye da :D

lite spm da.. når du sier dag 38, hva mener du? :) er ny i dette..

Skrevet

Takk :) Da mener jeg at det er 38 dager siden første dag av forrige mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...