Netepia Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Var hos legen og han regnet ut at jeg var 7+2, dvs. i uke 7. Jeg trodde jeg da var i uke 8, siden uke 7 er fullgått og uke 8 er påbegynt....? Når jeg logger meg inn her får jeg at jeg er i uke 8, så nå er jeg totalforvirret.... Ringte helsestasjonen, og sekretæren der sa også at jeg er i uke 7 når jeg er 7+2.
aprilprinsesse2011 Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 du er nok i din åttende uke, med sju fullgåtte uker bak deg blir tussete av denne regningen sjøl. sjøl sier eg 10+3 idag, men jordmor skrev 10+5 på helsekortet, på min andre kontroll i dag. og på tidlig ul, da eg selv mente eg var 8+3, sa legen at str tilsvarte 8+6. aner ikke hva eg skal forholde meg til så foreløpig går eg etter egen regning, som sier 10+3 evt forandring skjer på den ordinære ul, som eg skal på 30/11
Netepia Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 Takk for svar. Da er det slik jeg trodde. Ser det står øverst under 1. trimester også at de regner 12+1 som uke 13....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå