Baby Bliss Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Etter fødsel er overstått og man skal være på sykehuset litt vil jo selvfølgelig familien komme på besøk, og jeg skjønner godt at en må overholde visitt tiden... men er det virkelig slik at dette også gjelder barnets far?? Får ikke han være der mer enn én time...?! Huff, det er jo den første av den første familietiden og så skal vi ikke få dele den?!
Linnymor_87 Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 hm, hvilket sykehus er dette?? jeg tror (ihvertfall på ahus) at far kan være der så mye han vil, men søsken av babyen får kun være der i besøkstiden, som da er i 2 timer.. og såvidt jeg har skjønt får ikke andre slektninger komme på besøk på rommet i det hele tatt....... (møkk...!) men syns 1 time med besøk fra barnets far på sykehuset var utrolig lite =O herregud da hadde jeg reist hjem med en gang altså...
Gjest babyfabrikken1979 Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 På sykehuset buskerud er visittiden på 1 time, men far kan være der fra 07-22. De ser bare helst at han ikke er der under hvilestunden, da må ihvertfall han/dere oppholde dere på fellesrommet eller noe
Baby Bliss Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg tenker helst på KK i Bergen, der er der jeg skal føde nemlig... Det var en venninne som nevnte det, men da er det nok (forhåpentligvis) meg som har misforstått eller blandet mellom visitt tid for pappaen og resten av familien! Er det noen som har noen erfaringer fra KK forresten...??
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Oi, ser virkelig at det er ett gode å føde der det er pasienthotell/enerom!! trodde ikke det var så firkantet og lite fedrevennlig i 2010...
Frk Marge Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Visitten for fedre og søsken er 17-20 ifølge hjemmesiden til Haukeland... På storken er det vel ingen begrensninger for far tror jeg så sant det er plass.
2 boys & now pink Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har født på KK to ganger.. Jobber i tillegg på Haukeland selv. Visitttiden gjelder inne på rommene. Går du ut i dagligstuen er det ingen som kan si noe, så lenge ikke lege/barselpleier har planer for deg og barnet. Jeg har hatt både mann og søsken og mamsen min der oppe i timesvis uten at de sier noe! Visitttiden er for at du som barselkvinne skal få slippe å ligge på 2-4 mannsrom hvor alle har besøk og du ikke får hvilt deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå