Gå til innhold

forvirret..

mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen

forvirret om dagen..skrev for noen dager/uker siden om min mistanke til graviditet..tok en test den var svak pos (cb.-test +) men ikm så fikk jeg tr på besøk..trodde jeg..ikke mye blod 1 dag, litt koagler,samt litt lyserosa blod (beklager detaljer..) men dette vedvarte kun en dag.eller dag 2 var d kun litt på papiret når jeg var på wc..og ikke menssmerter som jeg bruker å ha..dvs bruker å ha kraftige blødninger de første 3 dagen for så små spotte de 2 neste dagene..i veiene før denne dagen, dvs. 7 dager etter el--så hadde jeg symptom som vonde bryst og mensmurringer, vondt i rygg osv..etter små blødningene (som jeg ikke vil kalle mens...)har jeg kun hatt rar tyngde fornemelse i underlivet og stikkinger/vonde pupper..testet på IKM da var d litt rød urin pga blødning.cb digital test som viste ikke negativ...(morgen urin)

så jeg tenkte at det hadde vært noe som hadde gått til grunne..

men disse dagene etter har jeg fortsatt vært små rar...litt murringer i magen, innmari trøtt spes på ettermiddagene/kveldene, vonde pupper...er som bly i kroppen..null energi enda jeg forsøker å gjøre litt, gå turer osv..spenninger i tennene, og vondt i bekken-rygg..hard mage. humørsvigninger.har også nå fått endel tynn utflod..:/

ringte legen, fikk ikke time før neste fredag..så jeg er lettere forvirrtet med tanke på at tr (?) var unormalt kort og hadde veldig lite blødninger, og symptomene er i kroppen enda jeg testet negativt..etter positiv test..sekretæren synes også dette hørtes rart ut..

aventer enn så lenge...ev ta en ny test til uka....er d noen som har vært i samme situasjon?

hilsen forvirra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok litt av den utålmodige typen, men jeg hadde helt klart tatt en ny test - hvor mange dager er det siden ikm nå da? Hvis det bare var litt tidlig da, eller hcg-produksjonen av en eller annen grunn var litt forsinket, så får du kanskje utslag nå? Lykke til, håper du er gravid, det er alltid så gøy når det klaffer for folk!

Skrevet

hei to gutter+ en til?

takk. godt d finnes positive mennesker som deg, som synes d er morro at d klaffer for folk..skal nok ta en test før legetimen..forsøker å smøre meg med tålmodighet vente til neste uke....litt mer optimistisk idag..leste på uka mi at d kunne forekomme blødninger pga. progresteron produksjon er fortsatt i drift..osv..så ble litt lettere..+ at mamma som er jordmor sa d kunne forekomme..så får vente.jeg har hatt murringer i magen og puppene idag også..tyngdefornemelse..trøtt/m brekninger idag...så ikke vet jeg om d går å være så inbilt eller om jeg må være d.

hva med deg, er du gravid? eller prøver som meg?;) lykke til med deg og ditt.

Skrevet

fortsatt like forvirret..tok en test idag og den negativ. har også tatt en urinstix på jobb..som ikke gjorde utslag..tenkte kanskje jeg hadde fått uvi. har fortsatt samme symptom på graviditet..stikker veldig i bryst og eggstokk, 7 dager etter ikm (så kan ikke være eggløsning heller?)hard mage, unormalt mye hodepine og søvn behovet har økt.. æsj blir sprø..nå skal jeg koble helt ut..vente på den legetimen min neste fredag..!:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...