Fru Shakespeare Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 begynte å gråte da jeg så kvikklunsj-reklamen på tv i går. Den var så fiiiiin. Mannen bare lo :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Ha-ha-ha:D Kjenner meg igjen der. Ikke på kvikk lunsj- reklame, men da jeg gikk gravid med jenta mi, hadde den engelske dronningen ett eller annet jubileum. Det var tv-sendt med parade i gatene, jubel og flagg, og med ett kom f16-fly i formasjon over slottet mens dronningen stod på balkongen å så på. Jeg gråt, og gråt og var så utorlig rørt over alt oppstyret for henne! ...til vanlig kan jeg ikke si jeg har stort til overs for den engelske kongefamilien gitt...
fruen & frøet [24.05.11 jente] Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Hehe, rart du sier det. Jeg ble rørt av den i går jeg også. Særlig når teksten kom opp: for alle som har gjort det mulig - takk for turen. Jeg skulle også fortelle en historie på søndag som endte i gråt og hulking.
Vimemor Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Hehe, vet akkurat hvordan det er Jeg begynte å grine da jeg så på; Losing it with Jillian. Blir helt oppgitt over meg selv noen ganger
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 haha ler her og flaut å si det men jeg gråt som bare det idag da jeg så på Glamour huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå