Gå til innhold

Når teste igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har prøvd i overkant av 1 år å bli gravide. Jeg har 26 dagers syklus, nøyaktig, med et par tilfeller i løpet av året med 28 og 29 dagers syklus. Nå var siste mens 3 sept, dvs at jeg skulle hatt mens den 29 sept...i dag 5 okt har jeg fortsatt ikke fått den. Tok en clearblue på lørdag, neg, tok en urinprøve hos lege i går, neg!!

Tror dere at jeg fortsatt kan ha for lite hcg, eller er det fakta at jeg ikke er gravid.....huff, vil så gjerne at det gjør vondt.

Er det noen som har fått negativ test så lenge som 5 dager etter ikm??

Håper noen kan svare meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle også hatt mens den 29/9, men fortsatt ikke kommet noe... Testet negativt på mandag, tenkte å ta en ny test i morgen. TviTvi!! Jeg pleier å være rimelig regelmessig på 28-30 dager, men det er over ett år siden jeg har vært sååå langt over.. Har hatt mye stikkinger i magen og ømme bryster, men så er jeg jo veeldig god til å kjenne etter også da:) Håper så veldig på en spire, mistet for snart 1,5 år siden og prøver å prøver...

Lykke til!!

Skrevet

Kan være lurt å vente 2-3 dager mellom hver test. Da får hcg-nivået tid til å ta seg opp nok.

Er nok noen som ikke får positivt før lenge etter ikm, men det er vel fåtallet. Håpe du er fåtallet og at du snart får en positiv test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...