♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hei vet ikke om du husker meg. har prata litt med deg. godt å se att du endelig har blitt gravid igjen etter mye triste ting... Jeg fikk en datter i februar og har en sønn på 4 år fra før.. hadde 2 sa før jeg ble gravid med jenta mi. vel nå er jeg i 6 uke med nr 3. ikke helt planlagt men tar det som det kommer å prøver å glede meg over dette nye spira som er i magen..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Hei Damita - så hyggelig å "se" deg igjen - klart jeg husker deg Ja, har dessverre hengt her inne på Bli gravid og 1 tri aaaaaalt for lenge nå uten at vi har greid å få nr 2!!! Jentungen har jo blitt 4 år allerede, hun rekker til og med å fylle 5 i februar før lillegull kommer i slutten av april/begynnelsen av mai 2011. Hååååper bare at denne spiren klamrer seg fast ja Har hatt 2 MA og 2 SA det siste halvannet til to år, så denne gangen mååååå det bare gå bra Er bare 10+0 i dag, så har noen uker igjen på 1 tri ennå :/ Gratulerer sååå mye med prinsessen i februar og tenk at du er så heldig å ha ett lite mirakel i magen igjen - tenk nr 3, så heldig du er!! Dette kommer nok til å gå fint skal du se - selv om det ikke var helt planlagt. Man må bare få litt tid til å venne seg til tanken, så går det som regel bra!! Ha en strålende fin dag!! Klem fra
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2010 Fulgte med deg på snart gravid når jeg forsatt var på 1 TRI, følte så med deg...Håper virkelig for deg og din kjære att denne spira har grod seg fast.. Tvi TVi sier jeg.... ) Takker for det. Er jo bare i uke 6 nå så vet att alt kan skje men tør ikke helt å glede meg enda har jo hatt 2 sa selv. så vet hvor tøft det er å miste,, Ha en flott dag du også.. Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå