Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hvor lang tid tar det før man får varen? og hva med frakt og toll?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Har handlet mange ganger, oog er veldig fornøyd. Varierer litt hvor lang leveringstid det . Har opplevd alt fra 1-3 uker. Handler du for under 200 kroner, er det ingen moms, og frakt er det ikke uansett hvor mye du handler for. Hvis du handler for over 200 kroner, må du betale moms i tillegg, ta da vare på kviteringen, og mail den eller send den i posten til feeluniqe. De refunderer hele beløpet til kontoen din:-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Så hvis jeg handler for 203 kr feks. så får jeg moms? var det samme på strawberryNET.com men der tok det jo ca en måned til jeg fikk igjen de pengene.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 har handlet der to ganger, kjempefornøyd! tok ca en uke før varene kom, og av en eller annen grunn betalte jeg ingen moms, spurte på posten om jeg ikke skulle det og da sa de at nei det ville vel i såfall komme en faktura på momsen, men har aldri sett noe til den. Handlet for 1000 kr begge ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå