Gå til innhold

MÅ man har jordmor i den kommunen man bor i?

Anbefalte innlegg

I den kommunen jeg bor i er det veldig ustabilt og mye vikariater når det kommer til jordmor så jeg kunne tenkt meg å gått til en jordmor i en anna kommune. Men går det an? Sist gang var de veldig vrange på dette.

Fortsetter under...

Normalt sett IKKE. Men jeg flytter mot slutten av svangerskapet, og får lov å beholde jm i den kommunen jeg bor i nå.

-Barnehageplassen får jeg derimot ikke beholde :-( Så jeg blir hjemme med to små...

Ja jeg fikk beholde når jeg flyttet sist også. Men denne gangen skal jeg ikke flytte men jeg er ikke interessert i å gå til forskjellig jordmor hver gang bare pga de har vikarer :(

Har du sjekket private familiebarnehager? Da betaler du det samme som i en kommunal bhg.

Skjønner at det er lite fristende å få ny jm hver gang. Er legen din et alternativ da?

Alle familiebarnehager er "i kommunens opptaksprogram" (også der vi flytter fra, og jobber), så vi vet at det ikke er en enste ledig plass i kommunen :-(

Legen klarer ikke å ta skikkelige svangerskapskontroller. Måler magen feil. Også vil jeg gjerne gå til noen som har mer peiling enn leger. Leger er flinke når det kommer til sykdom men ikke noe anna.

Uflaks da:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...