nitro circus Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hender jeg drømmer meg vekk og ser for meg dørskiltet vårt... Pappa og Mamma Størstebror Mindrebror Lillebror........er bra ut med 3 barnenavn, men....4 ser også bra ut! (...og kanskje lillesøster!?)
snuppo Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 tja..om jeg får jente er mulighetene store for at det blir maiken eller therese. men om det blir gutt har jeg ikke anelse
InLove♥ Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 ha et ikke klart, men sitter å frister meg selv med navn jeg liker. Vil du høre? Fra før har vi Celine Jentenavn: Milla, Luna, Emilia, Malin, Maiken, Mathea, Aleksandra, Martine og Tomine. Guttenavn: Patric, Emilian, Emilio, Lukas Emilian, Tobias, Matheo, Mathias, Linus.
-trollemor- Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 da jeg gikk gravid med første barnet., ble vi enig om navn til neste. Og det var da et guttenavn, er nå gravid med gutt. Føltes som om han kommer som bestillt ;-) eller vi bare visste det på en eller annen måte.... Men kjekt å velge navn :-) Får vi en jente til så har vi navnet klart!
Varm melk med honning Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Mario, Bastian, Marikken, Sofie eller Olivia
trippeltopp Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Vi har ikke bestemt oss helt 100% men jeg har ihvertfall noen klare favoritter. Utfordringen er å bli enig, for såvidt jeg vet er ikke mannen videre begeistret for dem som står på min liste. Blir det jente er jeg veldig glad i Fredrikke eller Hermine, gutt så liker jeg Johannes og Erik veldig godt... men listen er lang, og favorittene bytter litt fra dag til dag
LC87 Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Vi hadde navnene klart etter 2 uker i forholdet vårt vi.. hehe.. merkelig det der, men nå har vi i hvertfall 1 jentenavn og 1 guttenavn klart. Så er vi så heldige å få noen nurk, skal barna våre hete Didrik Andre og Frida Louise <3 Jentenavnene er etter begge bestemødrene til samboeren min, og jeg synes navnene er så utrolig søte:) Så håper virkelig jeg får gleden av å kalle en liten spire det etter hvert...
Make№4 Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Liker svenske navn og har plukket ut noen jeg liker som det nok ender opp med...
Snømusa2013 Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Jentenavn: Hedvig, Oline, Hilma ,Agnes eller Nikoline Guttenavn: Mikkel, Trym, Fridar, Åsmund eller Sølve Men det er jo enda lenge til babyen kommer, så kan jo endre seg :-)
Kafo - julibaby12 Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Yes, har både gutt og jentenavn klart. Vi velger å kjøre på samme forbokstav som vi begge har, i og med at det ligger i familien og at vi har ganske likt navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå