Gå til innhold

Mange som har navnet klart allerede nå...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender jeg drømmer meg vekk og ser for meg dørskiltet vårt...

Pappa og Mamma

Størstebror

Mindrebror

Lillebror........er bra ut med 3 barnenavn, men....4 ser også bra ut!

(...og kanskje lillesøster!?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja..om jeg får jente er mulighetene store for at det blir maiken eller therese. men om det blir gutt har jeg ikke anelse

Skrevet

ha et ikke klart, men sitter å frister meg selv med navn jeg liker. Vil du høre? Fra før har vi Celine :)

Jentenavn: Milla, Luna, Emilia, Malin, Maiken, Mathea, Aleksandra, Martine og Tomine.

Guttenavn: Patric, Emilian, Emilio, Lukas Emilian, Tobias, Matheo, Mathias, Linus.

Skrevet

da jeg gikk gravid med første barnet., ble vi enig om navn til neste. Og det var da et guttenavn, er nå gravid med gutt.

Føltes som om han kommer som bestillt ;-) eller vi bare visste det på en eller annen måte....

Men kjekt å velge navn :-)

Får vi en jente til så har vi navnet klart!

Skrevet

Mario, Bastian, Marikken, Sofie eller Olivia

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss helt 100% men jeg har ihvertfall noen klare favoritter. Utfordringen er å bli enig, for såvidt jeg vet er ikke mannen videre begeistret for dem som står på min liste.

Blir det jente er jeg veldig glad i Fredrikke eller Hermine, gutt så liker jeg Johannes og Erik veldig godt... men listen er lang, og favorittene bytter litt fra dag til dag ;)

Skrevet

Vi hadde navnene klart etter 2 uker i forholdet vårt vi.. hehe.. merkelig det der, men nå har vi i hvertfall 1 jentenavn og 1 guttenavn klart.

Så er vi så heldige å få noen nurk, skal barna våre hete Didrik Andre og Frida Louise <3 Jentenavnene er etter begge bestemødrene til samboeren min, og jeg synes navnene er så utrolig søte:) Så håper virkelig jeg får gleden av å kalle en liten spire det etter hvert...

Skrevet

Liker svenske navn og har plukket ut noen jeg liker som det nok ender opp med...

Skrevet

Jentenavn: Hedvig, Oline, Hilma ,Agnes eller Nikoline

Guttenavn: Mikkel, Trym, Fridar, Åsmund eller Sølve

Men det er jo enda lenge til babyen kommer, så kan jo endre seg :-)

Skrevet

Yes, har både gutt og jentenavn klart. Vi velger å kjøre på samme forbokstav som vi begge har, i og med at det ligger i familien og at vi har ganske likt navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...