Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har han hikstet litt, men ingen ordentlig latter (4mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ved 8 mnd begynner det å komme ordentlig latter her i huset, men det er fremdeles mye hiksting. Min brors baby på 10 mnd har ikke ledd en eneste gang enda. Er nok veldig individuelt.

Skrevet

Begge mine flirte hjertelig rundt 3 mnd alder, særlig når man leke "nu kommer det en mus som skal finne sæ hus" , kjille osv ;)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Min lo ordentlig rundt 2-3 mnd, da ble jeg helt skjelven i kroppen altså :-) Nå er han snart ett år og ler til han ramler bakover og tårene triller, han er virkelig kjempesøt, hehe.

Venninna mi har ei jente på 13 mnd, og hun har bare ledd 3 ganger i hele sitt liv. Det er sikkert normalt det også.

Skrevet

Min er 5 mnd og hun ler i søvne (smiler også). Har også ledd en gang sånn ellers, men latteren er nok like rundt hjørnet nå, for hun lager merkelige lyder under lek. Hun lo første gang når hun var 3,5 mnd (1 mnd korrigert).

Skrevet

Her begynte han for noen uker siden, han er 3,5 mnd nå. Spesielt når vi kiler ham synes han det er skrekkelig moro!

Skrevet

DEt er nok veldig forskjellig fra barn til barn.

Min har ledd hjertelig fra han var 3mnd.. Men babyen til venninnen min har enda ikke ledd, og hun er 10mnd.

Skrevet

Hun har ledd godt fra rett før hun var tre mnd. Broren var mye tregere - tror han lo først da han nærmet seg 8 mnd.

:-)

Skrevet

Gutten min begynte å le da han var ca 4 mnd. Eller, begynte og begynte.. det var nå en overdrivelse i grunn :)

Til å begynne med lo han bare når han ble kilt. Nå ler han avogtil når jeg gjør meg veldig morsom, og spesielt hvis han i tillegg er litt overtrøtt ;)

Men han er fortsatt sparsom på latteren egentlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...