Gå til innhold

Eggløsningstester. Hvor sikre er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke klok på dem. Fargen på teststreken blir sterkere, men ikke like sterk som kontrollstreken. Samtidig har jeg alle symptomer på eggløsning: murring i eggstokker, masser av eggløsningsslim og åpen livmorhals.

Hva skal jeg tro?

Vi snakker for øvrig billigtester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også billigtester, og teststreken blir sterkere og sterkere fram mot el, nå sist var den positiv to dager, da var den ikke sterkere, men like sterk som kontrollstreken. Dagen etterpå var den negativ, streken var nesten usynlig. Men det som var pussig, var at alle symptomene, som el-slim og økt "innsatsvilje", ga seg et par dager før testen ble positiv. Og jeg har el-slim i sikkert fire dager hver måned.

Jeg tror at hvis du ikke får positiv, så har ikke det så mye å si, har lest at mange har en veldig kortvarig hormonstigning, over på en time eller noe, så du kan godt gå glipp av det med testene. Men når testen plutselig blir mer negativ, er el over.

Skrevet

Jeg håper det er slik. Nå er den klart negativ igjen, hvilket stemmer med slim og livmorhals.... Ja, jeg har sjekket nøye!! :-)

Uansett så har vi nå gjort hva vi kunne i den perioden det burde være mest effektivt, også får vi se om det blir noe resultat.

Takk for svar, som gjør meg roligere og mindre bekymret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...