lilleღpersille Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Guttene mine blir 3 mnd etter termin nå om et par uker. De har hele tiden blitt så sinte rett før mat at det kan rett og slett ødelegge hele måltidet. Jeg gir mme og blander for harde livet! Nå gir jeg Collett og da skal det jo blandes i 70 grader og avkjøles raskt, men synes det går mye treigere enn når man blander i nesten drikkeklar temp. Noen som vet om det går an med Collett? Eller har noen andre tips og råd:) Når tid skal dette gå over?
*LillaMeg* Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Ang collett så kan jeg ikke svare deg, men hva med å begynne å lage maten litt før? Gi på faste tider, og lag maten før de blir sinnasultne.. Det funket her. Jeg gir på faste tider, og da blir han ikke så sinna. Min har nemlig ikke gitt så mange tegn på sult, var liksom bare plutselig gråt, men med faste tider så funker det..
Nikki 75 Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Min lille fyr var akkurat lik. Fant ikke noen løsning, annet enn å koke vannet og ha det klart på forhånd, sånn at vi bare kunne varme det i mikroen. Av samme grunn unngikk vi Collett og Hipp som må blandes på 70 grader. Jeg tror han ga seg med den voldsomme skriking rundt 3 måneders alder, så det er sikkert ikke så lenge igjen for deg heller nå...
lilleღpersille Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, huff blir så sliten av dette. Bruker collett nå pga at de tåler det bedre enn nan, men tar alt for lang tid å tilberede synes jeg. Det går vel an å gjøre det klart på forhånd, men skal vel ikke stå for lenge heller. Snakket med helsesøster og forklarte problemet, for det kan også virke som de har vondt også. Om de svelger luft eller noe og får smerter av det. Hun mener jeg må kontakte legen for det skal ikke være slik. Så da gjør jeg det i morgen for å utelukke noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå