lilywhite Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hvor gamle var deres babyer når dere løftet stolen fra det minste til det midterste hakket??
Canari Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Har BabyBjørn sin vippestol, satte den opp i midthakket i forrige uke, da var han nesten 14 uker .
Canari Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Har BabyBjørn sn vippestol. Satte den opp i midthakket forrige uke, da var han litt over 3 mnd.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har den fremdeles på det nederste hakket jeg.. Han er snart 4 mnd. Men han bruker vippestolen så sjeldent og jeg tenker at så lenge han trives med å nesten ligge flat, så er vel det det beste! :-)
Canari Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Min ble så tung i baken, at han seg ned på rammen :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Vi har den også fortsatt på nederste hakk, gutten min er 3,5 mnd. Så lenge han trives i den slik og ikke subber rumpa nedi så lar jeg den være der inntil videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå