Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Tenkte å se hvor vanlig det er. Her er meg Første graviditet: Startet å blø i uke 5 og blødde av og på helt til uke 12. blødde stort sett berre brunlig den gang. Fødte en velskapt jente andre graviditet: Blødde rødt, mistet i uke 6. tredje graviditet: Blødde rødt , mistet i uke 5 fjerde graviditet: Blødde ikke. Fødte en velskapt jente femte graviditet: Har hatt en dag med brunlig blødning, var 5+4. Er nå 6+0. Har ikke sett mer til dennne blødning. Håper det går bra denne gangen
Carina har to små gull Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Det står jo i det fleste bøker og på nett at det er vanlig å blø de første 3 mnd. Jeg har hat spor blødninger siden uke 8 og får det kun i forbindelse med har avføring og sex. Sporblødningene er bittesmp prikker i utfloden. Gynekologen trudde det kom fra slimhinnene. Var til ul i forrige uke å var livredd for at det ikke var noe der lenger, men babyen levde og hadde fått armer og ben og var veldig aktiv der inne.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Hei! Leit å høre at du har mistet så mange ganger. Jeg vet hvordan det føles å abortere Jeg hadde en MA i Februar, ikke noe blod. Oppdaget på UL. Hadde da mistet i uke 9, men fant ikke ut det før i uke 11. Hadde en SA i Juni, masse blod. Var bare 4+2 på vei. Nå er jeg 11+1, og har hatt noen småblødninger etter sex, men hører mange har dette - så krysser fingrene for at alt er bra Har sett lillegull på UL to ganger alt Lykke til!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Hei! Leit å høre at du har mistet så mange ganger. Jeg vet hvordan det føles å abortere Jeg hadde en MA i Februar, ikke noe blod. Oppdaget på UL. Hadde da mistet i uke 9, men fant ikke ut det før i uke 11. Hadde en SA i Juni, masse blod. Var bare 4+2 på vei. Nå er jeg 11+1, og har hatt noen småblødninger etter sex, men hører mange har dette - så krysser fingrene for at alt er bra Har sett lillegull på UL to ganger alt Lykke til!)
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 første graviditet: liten blødning rundt uke 7-8. Magesmerter. Var til UL uke 8, skyltes en muskelknute. Alt bra, har nå en frisk 2åring. andre graviditet: sålangt 9+4. Hadde en liten blødning ca uke 6-7 etterfulgt av 2-3 dager brun utflod. Var på UL 9+0 og der var der liv Så håper det går bra denne gangen og.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Hei jenter Jeg har opplevd bittelitt brun blødning/utflod to ganger, begge gangene mistet jeg i MA. Når jeg har mistet i spontanabort har jeg blødd friskt/klumoer og veldig mye, 2 ganger det også, men 4 ganger tilsammen hvis jeg tar med de gangene før jeg fikk lillesnuppis Når jeg var gravid med jentungen blødde jeg ingenting og heller ikke noe i de to foregående svangerskap. Har også opplevd en liten frisk blødning i uke 5 og 6 i dette svangerskapet - er sykmeldt pga truende abort, men UL i uke 7 viste ett lite embryo med ett lite hjerte som slo Skal på ny kontroll/ny UL om nøyaktig 1 uke - da er jeg 11+0 og hååååper jeg får se en liten mini-baby med armer, bein og ett hjerte som slår Det vil si som følger: Svangerskap 1: Ingen blødning, unntatt SA, uke 9 Svangerskap 2: Ingen blødning, unntatt SA, uke 8 Svangerskap 3: Ingen blødning, fikk en flott velskapt jente febr -06 Svangerskap 4: Brunblandet utflod, mistet tvillingene i MA i uke 12 Svangerskap 5: Litt brun utflod èn dag, mistet en spire i MA i uke 10 Svangerskap 6: Ingen blødning unntatt SA i uke 5 Svangerskap 7: Ingen blødning unntatt SA i uke 5 Svangerskap 8: Liten blødning 5+3, 5+4, 5+5 og 6+1 og 6+2. Har ikke sett mer til noe mer blødning, var på UL 6+6 og fikk se ett lite embryo og ett hjerte som slo!! Skal tilbake til ny UL om 7 dager, da er jeg 11+0, så satser på at det går bra denne gangen )) Klem fra
wjkcg Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Da jeg fikk mitt forrige barn hadde jeg noen blødninger i uke 6 og uke åtte. Fikk beskjed om at en av fire blør litt under svangerskapet, så trenger ikke å være dramatisk at det skjer. Så ønsker deg masse lykke til med denne graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå