Gå til innhold

Bekkenløsning i 1 svangerskap, men ikke i 2?

Anbefalte innlegg

Hei damer, jeg hadde bekkenløsning i mitt forrige svangerskap, det var til å leve med, men plagsomt. Ble sykemeldt ut svangerskapet i uke 28, hadde frem til da jobbet 3 timer hver dag, men ble for vondt å stå på jobb. Har et ømt punkt på ene siden av rumpa som går litt opp mot ryggen, dette har jeg kjent til tider etter fødsel også. Nå er jeg gravid med nr 2, og er i uke 17+5. Har kjent antydninger til de samme smertene som jeg hadde sist. Nå jobber jeg ikke, så har ikke hatt den samme belastningen som jeg hadde da, det er vel positivt?

Er litt bekymret for å bli plaget igjen, ser jo her at mange får BL tidligere i neste svangerskap enn første, og blir like plaget.

Noen som ikke har fått bekkenplager i senere svangerskap? Er det håp?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg var hardt rammet av BL med nr 1, og var kjemperedd for å få det igjen med nr 2, det regnet igrunn både lege og jm med også, siden jeg var så hardt angrepet med den første.

Men jeg fikk det aldri, og var sprekere enn jeg noengang har vært i det svangerskapet.. Jobbet som servitør og bartender på et utested med veldig hektisk hverdag om sommeren, og jeg sprang rundt som en superfrisk gravid til 8 mnd, hehe..

Derimot har fått igjen for alt det nå som nr 3 ventes.. Veldig plaget med BL igjen, og har mye smerter..

Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg ventet jente da jeg hadde BL med første, en gutt kom som nr 2 i rekka, da var jeg supersprek hele veien, nå er det ei lite tulla som venter i magen min, og denne gangen er jeg "ødelagt"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...