Gå til innhold

12+0 uker i dag - siste dagen her på 1. trimester, UL kl. 11.00 og kunngjøring av nyheten til barna :D

Anbefalte innlegg

Det er utrolig rart at tiden har gått så fort, for jeg syns hver dag har sneglet seg avgårde. Nå er jeg imidlertid her, og skal kunne puste litt ut...å det skal jeg gjøre, tror jeg...etter ULèn :) Hører jo liv i Angelsounden, men MÅ jo å se at alt er bra med den lille inni der.

Livmoren har blitt like stor som en knytteneve!!! Ikke rart magen buler og at jeg ser småfeit ut!!! Men...da snakkes vi etter ULèn :)

Fortsetter under...

Maase lykke til! :-)

Var selv på UL i går pga. blodansamlingen i livmoren pga morkaken ligger over over livmormunnen! og blødd litt, kommer av tunge løft osv.

Alt såg kjempefint ut og lillegullet var i aktivitet og man kunne til og med se fingrene og tærne! :-)

Blodansamligen har gått litt tilbake heldigvis, men har forbud mot alle løft, så kooser meg bare hjemme med barna om dagen.....kjempegodt! :-)

Etter UL så er jeg 11+1 så har igjen 5 dager så kommer jeg etter på 2 trimester! :-)

Her fortalte vi nyheten etter UL i går i og med at alt så så fint ut både med babyen og blodansamlingen! :-)

Klem fra

Ja tenkt at det har gått så fort egentlig... Syntes det har gått fort når jeg tenker etter. Er jo bare en dag etter deg så skal bli godt å komme over på andre siden.

Masse lykke til på ul :) 2 uker til jeg skal på min neste.

Åå, jeg blir litt trist når jeg vet du skal hoppe fra meg nå :((

Men MASSE lykke til idag - Dette fortjener du, etter alt du har vært igjennom. Gleder meg til en hyggelig oppdatering fra UL'n din :) Og fortell oss hvordan Elias & Emma tok det! :)

Goood klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...