Gå til innhold

Hvordan ble dere gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det beste rådetr jeg kan gi deg er å slappe av. DEt var det jeg gjorde den mnd jeg ble gravid. Drit i el tester og alt mulig annet. Jeg telte ikke dager og hadde bare sex når jeg hadde lyst. Har 15 pp bak meg og jeg har prøvd det meste, men det eneste som hjalp var å roe ned kroppen.

Annonse

Traff blink. Hadde sex en gang på en måned og traff rett på EL.. tjoho. Ikke så smart tips, for da skal du ha flaks. Vi prøvde ikke heller da, det skal sies.

Jeg tror det er viktig å ha ett avslappet forhold til graviditet. Å ikke stresse så mye, men at man koser seg sammen, er forelska, spiser god og sunn mat. Og selvfølgelig ha masse sex ;)

Har PCOS , og hadde veldig liten sjanse for å å bli gravid. Derfor fokuserte jeg heller ikke på det, men hadde vanlig sexliv og slappet av.. I tillegg spiste jeg veldig sunt og godt før jeg ble gravid, gjorde rett og slett en helomvendig av meg selv.. fra all møkkmaten til mye frukt og grønt og farris med smak istedenfor brus :) dette gjorde jeg mest for min egen del, men plutselig var jeg gravid. Så det å spise godt, rense kroppen litt og å slappe av, er absolutt viktig!

Det funket jo vidunderlig her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...