høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg skal på ultralyd i morgen, jordmor trodde kanskje lillefrøkna lå i seteleie, og sender meg på UL for å sjekke det. Er 37+1 i dag... Veldig spent, og håper det er hodet som ligger ned.. Noen som har erfaringer med dette? Kan babyen snu seg nå så sent? Har også hørt at de (på sykehuset) kan prøve å snu babyen, noen som har vært med på det før? Vondt?
cecil Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Hei ) Jeg skal på sykehuset i dag kl 0930 for å forsøke å snu han. UL på torsdag viste at han ligger i tverreleie, jeg er 37 uker. Er litt spent på om de får det til og om det gjør vondt. Krysser fingrene for at han snurs seg, vil helst unngå keisersnitt. Lykke til!
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 Lykke til te deg også Håper det ikke gjør vondt! Oppdater her da, på hvordan det gikk! Jeg håper også på å slippe keisersnitt...
cecil Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Da er jeg tilbake fra sykehuset. Og jammen meg hadde han ikke snudd seg i løpet av helgen ) Hodet er godt nede i bekkenet så da ble det ingen snuing ))))))) Får håpe du får samme beskjed )
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2010 OI så utrolig bra! Da kan jeg tenke meg at du ble letta! Jeg fikk i grunn samme beskjeden, hodet var godt planta nedi bekkenet, og der kommer det til å bli, siden det kun er tre uker til termin så er hun for stor til å snu seg! Ellers var alt bra med lillejenta vår, hun hadde lange bein etter mamman og pappan og øvde seg på å puste - fasinerende å se på! Så da kan vi bare glede oss til fødsel cecil:) Blir spennende å hilse på leieboeren som har bodd i magen de siste månedene!! Lykke til:)
cecil Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Ble veeeeeldig letta kan du si ;o) Gode nyheter til deg også med andre ord )) Ja, det er ikke så lenge igjen nå. Gleder meg til å se han, begynner jo å bli litt nysgjerrig på hvem han er. Masse lykke til til deg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå