MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Lurer bare på en ting. Trenger ikke ha med graviditet å gjøre men må spørre. Jeg har i noen dager nå sliti med stikk/støt i høyre side nederst i magen ved hofta, og at det nå faktisk buler ut en liten kul som også forsvinner igjen. Vet dere hva det er?
To gutter + en til? Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Hm, ja, jeg har overhodet ingen medisinsk kompetanse, altså, men det første som slo meg var en eller annen form for brokk. Men vet altså ikke. For det er ikke tarmen? Hvis det vedvarer er det vel antagelig lurt å ta seg en tur til legen, det er jo ikke meningen å ha ting som stikker ut der i området! Håper du finner ut av det!
To gutter + en til? Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Hm, det første som slår meg er en eller annen form for brokk, men jeg har ingen medisinsk kompetanse, altså. For det er ikke tarmen? Hvis det vedvarer er det vel antagelig greit å ta seg en tur til legen, for det er jo ikke meningen å ha så mye som stikker ut der i området! Håper du finner ut av det!
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, altså, den buler ikke ut hele tiden, men sånn innimellom i noen sek også forsvinner den igjen :/ Veeldig rart assa.. Håper på flere svar Tusen takk forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå