Gå til innhold

Fødselsforberedende kurs eller svangerskapskurs?

Anbefalte innlegg

Noen som planlegger å gå på noe slikt? Jeg har veldig lyst, men det finnes ingen slike kurs på Hamar. Noen som vet om noe sånt rundt her eller i 10 mils radius rund Hamar? Har søkt på nettet og spurt på helsestasjonen uten resultat. HS her arrangerer ikke sånt, kun en enkel infokveld. Kan godt kjøre litt for å komme på kurs, men klarer ikke å finne noen.

Fortsetter under...

Håhå! Takk for infoen:) Det er ikke for langt dit i og med at det er ett 1 dags kurs. Da blir det liksom ikke 6 turer tur-retur, kan bare ta det som en utflukt. Skal kontakte de å høre om de tar i mot par fra andre fødesteder:)

Annonse

Tusen takk for infoen! Jeg har termin 17 mars, men jeg skal jammen ringe dit å høre! Syns det er helt merkelig at helsestasjonen på Hamar ikke har det tilbudet. Kjemperart! Vil jo tro de fleste hadde ønsket å gå på kurs dersom det var ett tilbud de fikk.

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

at hamar ikke har et slikt tilbud er jo håpløst! alle takker vel glederlig ja til det?!

får håpe du kommer inn på det i brumunddal da :) hvem vet, kanskje ender vi opp på samme :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...