Gå til innhold

Hva syns dere om dette jentenavnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes det er et veldig tøft navn.. Minstejenten min heter det og hun passer virkelig til navnet sitt.. en liten rampejente :) Har bare fått positive tilbakemeldinger på det.. Utenom svigers :) hehe.. Men de har vendt seg til det nå.. Alltid noen som ikke liker navnet og det uansett hva du velger!!

Annonse

Mira, Kira og Ronja er vel på topp 5 listen på de vanligste hundenavnene her i Norge.... Tara har jeg også vært borti som hundenavn... Forrige katten min het Kira.... Så dette er dyrenavn for meg. (Men helt ok navn).

Er ikke Tara også navn på et magasin???

Ville ikke kalt det stygt, men synes heller ikke det er spesielt pent. Dessuten er det et navn som knyttes til en veldig sterk stereotypi, altså Ronja Røverdatter, derfor synes jeg man bør tenke seg mer om når man gir noen dette navnet (vil også gjelde f.eks. Ariel hos meg) enn ellers.

Annonse

Jeg liker det ikke.

Men jeg synes det er veldig fint at vi alle liker forskjellige navn. Synes det er viktig at man velger det navnet man selv liker og ikke bryr seg hva andre synes.

Vi skal ikke fortelle navnet til noen før det er helt bestemt. Gjorde ikke det sist heller. Synes det er viktig at vi bestemmer selv og ikke blir påvirket av andre.

Men det er nå bare sånn jeg tenker :)

Lykke til med navnvalget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...