Gå til innhold

Vogn med tre hjul og hardbag?

Anbefalte innlegg

Vil så gjerne ha en vogn med tre hjul og hardbag....Har tittet litt på BabyTravel Amsterdam og TFK joggster Twist. De ser veldig solide ut og har kraftige hjul , som er bra på vinterføre.

Noen som har erfaring med disse? eller tips ang. på andre vogner?

Blir super glad for svar! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142399520-vogn-med-tre-hjul-og-hardbag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte TFK joggster twist med hardbag til min "januarprins2010", og var strålende fornøyd. God å trille på vinterføre, god plass til dunposen, og lun og god. Spesielt om man kjøper på UV nettet, som fungerer veldig bra til vindfulle og snødager. Den andre vognen vet jeg ikke noe om.

TFK er 82 cm innvendig og Easy Walker er 80 cm så forskjellen er veldig liten. Og til en vinterbaby spiller det ingen rolle hvor stor bagen er, innen barnet er et halvtår/ trekvart år skal det bruke sportsvogndelen.

En annen vogn som er fantastiks å trille p alle føre er MB Urban jungle. Det mener jeg er rollsroysen av vogner.

Eneste ulempen med disse vognene er at sportsvogndelen ikke er vendbar.

Vi hadde en simovogn til 1. som sovevogn å verandaen (84 cm innvendig) og ungen lå i det ene hjørnet den første tiden, vi syns vognen så så stor ut at vi kalte den ballsalen. Ikke så rart siden vi hadde en teutonia der bagen er ti cm mndre.

Sjekket på nettsiden til TFK og der sto det 82 cm, har ikke målt selv. Har en Simo som er 84,5cm og den virker større enn TFK (naboen har den så vi har sammenlignet) Men uansett mener jeg at de cm ikke spiller noen rolle på en vinterbaby. Ungen er jo bare litt over 50cm når den blir født og det tar noen mnd å bli over 70cm slik at bagen blir trang, og da er det sommer og du bruker ikke pose, problem solved.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...