Gå til innhold

fryktelig nedpress i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!! jeg er i uke 34, men de siste dagene har jeg hatt skikkelig nedpress, masse kynnere, og ubehage egentlig. Jeg vet han babyen ligger langt nede, for det har både UL & jM sett. men er dette tegn på at ting vil skje tidligere i forhold til fødsel. SKal sies at jeg har født 5 & 3 uker for tidlig med de to andre. hva tenker dere? Uke 34 er jo veeldig tidlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh...ble veldig bekymra i dag. Babyen min ligger også veldig langt ned. Det gjorde den forrige også men nå har jeg smerter "mellom bena" hver gang jeg reiser meg etter å ha sittet en stund. Jeg er kun i uke 31, så er absolutt ikke klar for fødsel. Det presser ordentlig nedover, men kjennes ut som en mellomting mellom gangsperr/stølhet etter trening i lysken og ømhet i bekkenbunnen/skambeinet. Fødte kun ei uke før termin med nr.1, dette er nr.2.

Håper bare jeg har gått litt for lang tur (på lørdag) og at det er en noe merkelig form for stølhet som går over. Er spent på andres svar her.

Lykke til

Skrevet

Vikkemor; jeg har det på samme måten, og er også 31 uker på vei. Kan ikke hugse og hatt det slik i tidligere svangerskap....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...