Gå til innhold

Dere som er i uke 31....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres? Min er veldig bra, men merker det begynner å bli tungt å bøye seg. (å knyte sko er en utfordring, hehe!)

Har slitt litt med ryggen, men har ikke kjent noe til dette den siste uken. Sikkert babyen som har lat seg annerledes. Akkurat som om hode ligger godt nede i bekkenet allerede.

Ellers begynner jeg å bli litt utålmodig. Litt tidlig, men gleder meg til å møte henne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er helt fin men bekkenløsning og muskelvondt ødelegger alt :S Dritvondt morgen og kveld, sliter med å få sove :( Glad det ikke er lenge igjen!!

Skrevet

Formen er bra dersom eg gjer minst mogeleg! Ryggen og bekkenet gjer vondt dersom eg prøver meg på div. aktivitetar som td.husarb,eller vert sittande/ståande for lenge. Stivnar liksom til. Dette har eg teke hensyn til lenge no og syns det går ok. Det som "plagar" meg mest om dagen er voldsome kynnarar. Magen blir så knallhard at eg nesten får problem med og bevege meg. På grensa til vondt må eg sei. I tillegg ligg babyen framleis veldig høgt, og påverkar pusten mykje.....Eg er berre 1.55 og føler eg har baby inni heile meg! Legg eg meg på ryggen besvimer eg tvert (vena cava)! Jordmor har store vanskar med og få¨undersøkt meg! Har magen begynt og synke hjå dikka? Ser virkeleg fram til det...

Trur eg kunne skrive opp og ned om "alle" plagene mine....Syte syte....kjenner det skal bli to lange mnd att.....Heldig du som er i god form! Eg er rett og slett ikkje bygd for dette her! =)

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen plager i det heletatt hele svangerskapet! *heldige meg*

Men nå begynner jeg å merke at det begynner å bli tungt, har i grunn liten mage, og lagt på meg lite, men å knyte sko, barbere legger og bøye meg er ganske så vanskelig blitt.. setter meg helst ned! Har vert så uheldig å fått bihulebetennelse, hatt det i 3 uker nå, og penicilinen har ikek fungert :/ så det gjør jo ting ekstra tungt!

Men er i praksis 100% i medisisnk sykehuspraksis, og synes det går overaskende bra, bare litt slitsomt for føttene på slutten av dage!

Nå er det ikke lenge igjen, men begynner å bli litt utolmodig kjenner jeg :) hehe

Gjest summerbee
Skrevet

Formen min er fin hittil. Merker det er mer slitsomt å bøye seg og litt tyngre å gå i trapper og oppoverbakker. Har ikke lagt på meg så mye ennå heldigvis. Jobber fortsatt 100%, men merker det også blir tyngre.

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen plager i det hele tatt gjennom svangerskapet helt til nå. Bare litt vondt i ryggen og bekkenet innimellom men ikke no fæle greier. De siste to ukene har jeg merket at det blir vanskeligere og vanskeligere å få på seg sko, bøye seg osv. Alt er liksom så tungt blitt, bare det å bytte sitte stilling i sofaen begynner å bli et slit, hehe Men men det er no sånn det er det. Utenom det så har jeg hatt litt vondt/ubehag nederst i magen de siste 2 ukene også, blæra eller tarmer eller et eller annet. Men er vel bare vanlige plager som kommer nå mot slutten. Begynner å bli veldig lei jeg også, men tiden går fort... plutselig sitter vi der uten mage og med baby :)

Skrevet

Kjekt å lese om dere som er akkurat like langt som meg selv :)

Kjenner meg mye igjen i hvordan dere har det!

Heldigvis er jeg i veldig fin form, kjenner ryggen/bekkenet om jeg gjør for mye aktiviteter så det gjelder å jekke litt ned, ikke lett for en som liker å få gjort alt som en har planlagt for dagen til rett tid!

Er veldig tungpustet og har lavt blodtrykk. Babyen har ligget på tvers i magen og det har vært vanskelig å sove godt, men tror nå den har snudd seg, føles ihvertfall bedre for meg nå :)

Er i full jobb og stortrives, satser på å være i jobb i 7 uker til! Lykke til med de siste ukene alle :)

Skrevet

Glemte en ting, har utrolig mye stikninger og det føles som det er noe som presser seg ned og river skikkelig.. Har dere kjent noe lignende?

Skrevet

Min form er egentlig så bra som den kan være=) Er mye kveldstrøtt i forhold til hvordan jeg pleier å være, men våkner opplagt om morgenen til en forandring! Dette til tross for at jeg ligger hele natta og vrir meg, magen er så stor og tung nå at det ikke er noe som heter "behagelig sovestilling" lenger:P På jobb kommenterer de hvor pigg jeg er for tida, og hvor sunn jeg ser ut. føler meg sånn også! Sliter i likhet med flere her med sko og sokker, da jeg ikke når ned rett og slett:P bruker kun sko jeg kan trø rett inn i, hehe. Syns tida går veldig fort nå, og ser veldig frem til at permisjonen skal starte om 7 uker! :)

Skrevet

Hei:-)

He, he ja formen er så som så:-) Bekkenet har tydligvis mange ledd. Når jeg snur meg i sengen knaker det. Søvnen er dårlig grunnet bekkenet. Sliter litt med tretthet og kvalme:-) Men humøret er topp, he, he. Gleder meg til å få kroppen for meg selv og kunne holde lille jenta mi i armene. Bare 10 uker igjen!!

Skrevet

Jeg har også kjent dette nedtrykket og at det river. Litt ekkel følelse, vet ikke hva som da skjer. Men sikkert normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...