christin84 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hei Er det noen av dere som har erfaring med chemptrue, eggløsning og graviditets tester... lavpristester.no vi har prøvd å få barn en stund, men har jo ikke lyktes... men nå er jeg en uke over tiden... og tok den herre testen.. di kan brukes til å teste eggløsningen og graviditeten.. så blir litt forvirret... da jeg tok testen i dag visste det en sterk rød strek på C og litt svakere rød på T. Jeg vet jeg Ikke venter eggløsning... kan jeg være gravid? det viser to røde streker hvis man har eggløsning også, jeg blir rett og slett forvirret av di testene.. så hvis dere har vært utfor disse testene, og vet litt om di, så gi meg veldig gjerne svar jeg har ingen tegn til mens smerter, mens føler jeg går rundt med bryst spreng... mye trøtt...
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Var det el-test eller g-test du tok ? En og samme test kan ikke brukes som begge deler så vidt jeg vet ihvertfall..
mammas skatter <3 Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 problemet er vel at både eggløsningstesten og graviditetstesten er helt like. e tok en slike tester under forje prøvetid da e blei gravid. å da va d slik du bestkriver. men e kjøpte der d står graviditetstester stav. men en kan vel si gratulere:) men for sikkerhet har e villa gått på apoteket i mårra å kjøpt en annen test.
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 De testene jeg har hatt har ikke g-testene vært lik som el-testene... Står hcg på "håndtaket" på g-testen. Husker ikke hva som stod på el-testen, men den var vel i en annen farge også, syntes å huske det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå