MammaMø85 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg hadde en SA i august og bestemte meg for å la BIM være og tenke på noe annet en stund. Vi har prøvd lenge, er vel på vårt andre år. Idag er jeg på dag 37 av syklusen, SA 28 august, men ingen mens kommer, kun litt lys lys rød spotting om morgenen, har vart siden torsdag. Det jeg igrunn lurer på er om det er normalt etter en SA? Er ikke første gang jeg mistet, men det har ikke vært sånn de andre gangene. Begynner nesten å lure på om jeg kan ha blitt gravid igjen... Ømme bryster, og noen tak i magen enkelte ganger... Har bestillt tester, men er usikker på om jeg tør ta de. Veit ikke hvordan jeg føler denne gangen. Ønsker fortsatt barn , men redd det skal skje noe galt igjen.
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Etter SA varierer det veldig hvor lang tid kroppen bruker på å rydde opp. Noen venter to mnd før mensen kommer og syklusen er normal, andre er tilbake i normal gjenge etter tre uker. Så ja, det er nok normalt sånn i utgangspunktet, kommer bla ann på hvor mye hcg man hadde i blodet ved SA'en, des mer des lengre tid før det forsvinner helt. Men samtidig, JA det er også godt mulig du er gravid igjen. =) Så lenge man ikke vet det er noe galt må man jo bare holde motet opp, om du viser deg å være gravid får du ikke lov til å tenke negativt, en gang blir det jo deres tur, sant? :-)
MammaMø85 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2010 Takk for svar Nei, du har selvfølgelig rett! Kan jo ikke bare tenke negativt, men hadde nok ikke turt å ta gleden på forskudd. Mistet tidlig sist. Hcg prøva mi var lav.
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Samme her, lav hcg, så det gikk fort å få eggløsning, så venter spent på ikm nå på onsdag. Gledene får vi ta når de kommer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå