Gå til innhold

Hetetokter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det andre som har hetetokter? Jeg har hatt det de siste par dagene. Er i uke 36 nå. I dag har jeg også hatt mye kraftige kynnere, er veldig anpusten og må sette meg ned i tide og utide. Har en del nedpress og generelt vondt i symfysen og underlivet. Kan ikke huske jeg var så dårlig i formen på slutten av det første svangerskapet....Er det andre som kjenner seg igjen? Er det vanlig å ha det sånn den siste mnd? Håper fødselen nærmer seg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg kjenner meg veldig igjen... er i uke 37, og begynte med kraftigere kynnere for 1-2 uker siden (har hatt "vanlige" kynnere i ca to mnd)..husker jeg var i god form i forrige svangerskap da jeg gikk ut i permisjon. denne gangen er den ikke fullt så god. har og hetetokter, blir fort sliten og andpusten... så vi får håpe det enten går over eller at det ikke er så lenge igjen:)

Skrevet

jeg er nå i uke 38 og har slitt med hetetokter siden i slutten av juli.. noen ganger topper de seg med at jeg blir kjempesvimmel.. er dessverre ikke så mye å gjøre enn å drikke masse vann og legge seg ned.. jeg har alltid vært en frossenpinne, men nå er det jeg som fryser ut samboern ;)

Skrevet

Uff, hehe. Det er jo alltids en liten trøst at noen har det på samme måte. Vi får håpe det nærmer seg!

I natt fikk jeg nesten ikke sove for jeg var så varm i beina, og jeg som alltid har iskalde hender og føtter. Merkelige greier. Er ihvertfall glad for at sommeren er over!

Skrevet

Hetetokter: JA!! flere ganger i uka....plutselig er jeg dønn svett...

Skrevet

Har alltid vært litt varm.. men nå er det helt ekstremt. Hetetokter til og fra, føler jeg svetter hele tiden, mens andre sitter og fryser. Hiver dyna hver natt. Når jeg våkner er jeg iskald på huden, men det er egentlig bare deilig. Har vært sånn i 3-4 uker. Er 34+2 i dag.

:-)

Skrevet

Slik har jeg hatt det i mange uker, 36+4 idag. Er i utgangspunktet en som fryser veldig fort fordi jeg er varm av meg. Men det har tatt helt av:( Har på meg minst mulig av klær, for jeg "kveles" av feks bh og topp... holder med topp for å si det slik.Varmepumpa holder temperaturen jevnt på 16 grader og jeg har gjemt unna fjernkontrollen. Har gitt mine medboere i huset beskjed: skal jeg kunne være hjemme så får de heller kle på seg, jeg har ikke flere klær å ta av meg uten å være naken...

Kan fiiint sette meg ute på verandaen og NYTE max 10graders været i bare kortermet topp og tights..bare jeg har ullsokker på beina:)

Sier som Britney Spears; HOT HOT HOOOOOT!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...