Gå til innhold

Flere som venter nr 3?

Anbefalte innlegg

Testet positivt i dag, og fått det svart på hvitt at det er noe mer en bare sommerfugler i magen! En liten bror eller søster til de to guttene mine!

Termin er ikke før tidlig i juni, og enda kan alt skje!

Spennende å bli 3 barnsmor!

Juhuuuu...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142398481-flere-som-venter-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke helt planlagt her i gården heller... Har hatt en mistanke en ukes tid, så jeg ble ikke veldig overrasket, men litt skremmende er det jo! Gutta er 3 og 5, så det blir nok travelt!! :)

Jeg har også foreløpig termin 10.6. :)

Hvor gamle er jentene dine?

Annonse

Drso dete går bra for mon del så får jeg non barnet 2-3 uker før termin. Jeg blir tilig moden og må nok settes i gang når jeg er i ferd med å bli moden. ikke får jeg gå over termin heller. Jeg har risiko svangerskap(har hatt det med mine) og fødselen må IKKE starte hjemme

Heisann...

Er enda i sjokk, etter positiv test i helga. Har barn på 4 og 7 fra før.

Dette var ikke helt planlagt, men spennende blir det.

Termin ca. 7 juni..

Ser vi er mange i samme situasjon som skal ha i juni.. Har dere meldt dere inn i terminklubben for juni??

Annonse

Ja - her skal vi også bli 5 ♥ med stor glede skal vi på UL i dag,12 fullgåtte uker!!! Om alt er bra, blir det en stor hemmelighet vi skal avsløre for storebror og storesøster på 6.5 og 4 år i dag :) Gleder meg så utrolig!!!

Lykke til alle sammen :)

Her er det også tredjemann som gjemmer seg i magen:) Testet positivt i går kveld og er både kjempeglad, sjokket og litt redd;) Hjelpe meg, trebarnsmor!! Dette var en planlagt graviditet, men trodde det skulle ta litt lenger tid;)

Har to gutter fra før, en på 3 år og en på snart 10mnd. Termin er foreløpig 17. juni ifølge terminkalkulatoren her. Det betyr at spiren vår rekker å bli født ca 2 mnd før eldstemann blir 4 år. Det er nok det skumleste, å ha dem såpass tett;) Gratulerer alle og veldig moro at vi er flere i samme båt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...