Gå til innhold

Flere som venter nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag, og fått det svart på hvitt at det er noe mer en bare sommerfugler i magen! En liten bror eller søster til de to guttene mine!

Termin er ikke før tidlig i juni, og enda kan alt skje!

Spennende å bli 3 barnsmor!

Juhuuuu...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, testet positivt idag jeg også:-) Var ikke planlagt, så du kan si jeg er litt i sjokk. Har termin 10.juni og har to jenter fra før:-)

Skrevet

Var ikke helt planlagt her i gården heller... Har hatt en mistanke en ukes tid, så jeg ble ikke veldig overrasket, men litt skremmende er det jo! Gutta er 3 og 5, så det blir nok travelt!! :)

Jeg har også foreløpig termin 10.6. :)

Hvor gamle er jentene dine?

Skrevet

Så vittig med 10.06 He he. Jentene mine er 1.5 og 4.5.... Travelt ja. det kan du si:-))

Skrevet

Jeg har to gutter, 2 og 4 år og har termin 5. juni. Spennende, ja:)

Skrevet

Jeg venter også nr 3 med termin 10 juni.. mine barn er 4år og 7 mnd en gutt og en jente...

Skrevet

Jeg venter også nr.3.

Har to gutter på 1 og 6 år.

Skrevet

Jeg venter også nr. tre. Har gutt og jente fra før. Foreløpig termin er 7 mai :)

Skrevet

Har slitt med åfå mie to første. de blir 4 og 1 år snart. Nå er jeg gravid og har termin 2.juni. Ikke planlagt, men veldig glad

Skrevet

Så gøy at vi er flere i samme båt! Ser at vi er mange med termin nesten samtidig også! Håper vi får følge hverandre hele svangerskapet alle sammen!

Lykke til!!

Skrevet

Drso dete går bra for mon del så får jeg non barnet 2-3 uker før termin. Jeg blir tilig moden og må nok settes i gang når jeg er i ferd med å bli moden. ikke får jeg gå over termin heller. Jeg har risiko svangerskap(har hatt det med mine) og fødselen må IKKE starte hjemme

Skrevet

Venter nr.3 i april :)

Har to jenter på 2år og 4år fra før;)

Skrevet

Heisann...

Er enda i sjokk, etter positiv test i helga. Har barn på 4 og 7 fra før.

Dette var ikke helt planlagt, men spennende blir det.

Termin ca. 7 juni..

Ser vi er mange i samme situasjon som skal ha i juni.. Har dere meldt dere inn i terminklubben for juni??

Skrevet

Ja - her skal vi også bli 5 ♥ med stor glede skal vi på UL i dag,12 fullgåtte uker!!! Om alt er bra, blir det en stor hemmelighet vi skal avsløre for storebror og storesøster på 6.5 og 4 år i dag :) Gleder meg så utrolig!!!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jeg venter også nr. 3, har ei jente på 12 år og en gutt på 10 mnd'er fra før av. Terminen min er 26 april : )

Skrevet

Her er det også tredjemann som gjemmer seg i magen:) Testet positivt i går kveld og er både kjempeglad, sjokket og litt redd;) Hjelpe meg, trebarnsmor!! Dette var en planlagt graviditet, men trodde det skulle ta litt lenger tid;)

Har to gutter fra før, en på 3 år og en på snart 10mnd. Termin er foreløpig 17. juni ifølge terminkalkulatoren her. Det betyr at spiren vår rekker å bli født ca 2 mnd før eldstemann blir 4 år. Det er nok det skumleste, å ha dem såpass tett;) Gratulerer alle og veldig moro at vi er flere i samme båt:)

Skrevet

hei:) gratulere så mye.

jeg venter nr 3 jeg også:) har 2 gutter på 3 og 5 år fra før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...