Gå til innhold

EL-tester (samme som "bli gravid")

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe om disse el-testene...Kanskje dere her på 1.trimester kan hjelpe meg litt? Etter SA torsdag for to og en halv uke siden kjøpte jeg el-tester på nett (billige-tester.no). Med den hensikt å bli litt klokere på syklusen. Og resultatet? Total forvirring!

For en uke siden viste det svake streker et par dager. Forstod det sånn at jeg kom til å få sterkere streker, men de kom aldri. Har jeg ikke hatt el? Har jeg brukt for utvanna urin (jeg er en rev til å drikke vann på dagtid, så selv om jeg har venta 2 timer ser jeg for meg at det er ganske utvanna) Nå er det ingen antydning til strek. Har noen av dere bare fått svake streker (svakere enn den andre streken) og så har det vært eggløsninga? Eller har alle fått sterke streker?

Vi hadde sex annenhver dag hele forrige uke, så jeg har jo uansett ikke gått glipp av noe;) Men litt greit å vite uansett da, jeg holder jo ikke det tempoet der hvis det ikke er sjans til å bli gravid;) Men, men, mannen min er fornøyd med at vi ikke aner når el er:) Hehe;p

Med ærbødig hilsen en jomfruelig el-testbruker,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142398466-el-tester-samme-som-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har brukt EL tester noen måneder nå før jeg ble gravid. Mine var slik at når jeg begynte å teste ca. 7 dager etter mensen var ferdig, så var teststreken så og si hvit eller svært svak. Så ble den litt sterkere 1 - 2 dager før den til slutt ble tydelig positiv med at den ble minst like sterk som teststreken. Dagen etter kjendte jeg EL smerter, slik at da visste jeg at EL var over. Noen ganger tok jeg en test for sikkerhetsskyld (de er jo så billige uansett), og fikk alltid bekreftet at streken var blitt mye svakere enn kontrollstreken.

Jegv il også legge til at jeg testa til ulike tider på dagen, men helst kvelden da. Gjorde ingen særlig forskjell for meg.

Lykke til:)

Takk for svar second time mama:) Det kan hende svangerskapshormonene hang igjen i kroppen og surra til testene så det kom "ugyldige" streker. Får bare fortsette å prøve, så skal jeg snart komme inn hit på 1.trimester igjen!

Ha en fortreffelig kveld:)

Tulle tester spør du meg !!!! ikke til å stole på.....jeg beg.teste og fikk 2 svake streker og tankte at nå var EL på god vei...men neida de neste 6 testene jeg tok var helt lik!! og menere helt bestemt at EL befant seg den uken!! jeg fikk murringer et par dg som tydet på EL og....

Prøv en "skikkelig" test :) Det tenker jeg :) Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...