gutt05maijente11 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hei, Jeg venter nr 2 i mai11, er nå 7+4 i dag. Med førstemann var jeg jo litt hysterisk og kunne liksom ikke skjønne at det kunne vokse en liten en inne i magen, men han kom frisk og velskapt ut . Med han var jeg på privat UL i uke 6 og deretter en i uke 11, bare for å se at det var noe der, og det var det jo. Nå er det fem år siden jeg fikk han og jeg kjenner jeg er mer avslappet til alt som kan være galt nå. Har jo tross alt hatt et svangerskap uten noen plager og fått en frisk og rask gutt fra før. Men leker litt med tanken på å bestille privat Ul nå om ikke lenge, bare for å sjekke at hjerte slår og at det faktisk er liv der. Har ingen grunn til å tro noe annet, har nok av symptomer så regner da med at alt er i fin fin stand. Er det noen som vil dele sine erfaringer med meg, slappet dere mere av etter at dere hadde vært på UL? Hvor var dere og hva betalte dere? Er det lang ventetid på time? Lykke til alle dere andre!!
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Der er vel mange alternativer, men jeg var på Oslo City Legesenter (tror jeg det heter, er i 3. etg på Oslo City ihvertfall). Jeg var der i 2009 og betalte ca 1100 kr. Var der da jeg var ca 10-11 uker på vei, husker ikke helt. Jeg syns det var verdt pengene, jeg var veldig redd for at det ikke var noe inni der, så måtte se det for å skjønne det (vi hadde prøvd i en halv evighet før jeg ble gravid) Uten at jeg skal si det sikkert tror jeg at jeg fikk time i løpet av et par tre dager. Var ihvertfall ikke mer enn en uke.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 jeg er også gravid med mitt 2. barn og var på tidlig ul av medisinske grunner i forrige sv.skap. Denne gangen hadde jeg lyst bare for å se, og dro privat når jeg var 9+0. Fikk da se et lite knøtt med armer og ben som rørte på seg, helt fantastisk. Var på VOLVAT på majorstua. Synes gynekologen var flink og hyggelig, MEN synes det virket som hun hadde det litt travelt. Var litt sånn "swoop!" og ut igjen.. var der drøye 10-15 minutter, rakk ikke spørre om noe for hun pratet jevnt og trutt hele tiden, litt med seg selv, og betalte hele 1255kr. Synes det var litt dyrt for en så kort visitt. Men det var uansett verdt det. Men vet om flere som er fornøyd med Oslo city legesenter, så drar dit om vi skal ha flere private ul. lykke til!
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Fikk foresten time dagen før, pga en avbestilling, skjekk volvat.no for ledige timer, event på andre klinikker om de har nettbooking.
Cruella De Vil Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Hei, jeg var også på Oslo City Legesenter i 2009 og var fornøyd med det. Fikk time på mandagen når jeg ringte fredagen, så i praksis dagen etter. Jeg har ikke tenkt å ta noen tidlig UL denne gangen, men hvis jeg skulle gjort det, hadde jeg dratt tilbake dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå