Gå til innhold

Hva gjør dere med all tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte permisjon i dag, og lurer veldig på hva man gjør med all tiden? Plutselig er det ingen jobb som venter... har vasket og gjort klart det meste til babyen kommer, og er i grunn i veldig god form om dagen:) Tre uker til termin, jeg trenger tips til hva man kan gjøre når alle andre er på jobb!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes deilig ut å være deg... Jeg har hatt store problemer med ryggen så har brukt 3 uker bare på å vaske ferdig her :( Ting tar tid når man må hvile etter 30 mins "jobb" :(

Men hadde jeg vært deg hadde jeg brukt tiden på å

pleie meg selv, ta en hudpleietime

fotpleie time

shopping senter er jo helt herlig å sløse bort tiden sin på

svømming deilig å trene uten å belaste kroppen

lag bok til baby, klipp og lim og la kreativiteten ta over :)

bak kaker så blir til og med pappa glad :)

gå en tur hver dag

Det er hvertfall noe av det jeg ville brukt tiden min på hvis jeg kunne ... *sukk*

Skrevet

Ligger på sofaen og er svimmel og ser på serier på dataen ;p

Ellers kanskje handle og lage middag, de dagene jeg orker det. Skulle gjerne ha gått litt turer og hatt noen sløve kafedager, men jeg har dessverre ikke energi til det, eller noen å sløse tid sammen med. Men dagene går faktisk unna allikevel :)

Skrevet

Du er som meg du da:) tre uker til jeg slutter å jobbe, og gruer meg nesten litt:) men planen min er å lage gode middager, begynne på julegavene og rydde kleskapet mitt;)

Skrevet

NYT DET! Det er ikke alle som er så heldige som deg. Med forrige var jeg sykemeldt fra uke 30 ca, var totalt ødelagt i rygg og bekken og var limt fast i sofaen. Så nyt at du ikke har noe å gjøre. Om få uker er det ikke sånn lenger!

Skrevet

hehe:) Jeg skal nyte det! Men likte egentlig å jobbe, så blir nok veldig stille for meg! Men lurt med julegaver og babyalbum..det er jo sånt jeg alltid venter med til siste liten, så kanskje greit å komme i gang med sånt! God bedring til dere som ikke føler dere så bra, og deilig å høre at ei til også har det sånn som meg:)

Skrevet

Etter tre uker i permisjon og altså noen dager på overtid kan jeg bare si: kos deg mens du fortsatt har overskudd. Trening er veldig bra, f.eks. rolig sykling, gå turer, Sats baby (passer høygravide).

Gå på kafe, shopping, kino, lån bøker på kino

Vask hjemme: de fleste jeg kjenner har oppdaget mye rart i sine skap :)

Se på tv: endelig en god anledning å se på daytime tv: oprah etc. eller dvd (kjøp yndlingsserien din eller se på gamle gode ting).

Skrevet

jeg "sliter" med d samme selv;) å finne ting å gjør på nå når jeg er i permisjon...:P

Har vasket og gjort alt klart til bebisen:) Har vasket huset skikkeli, og idag tok jeg en "kattavask" igjen...;)

Men har også skiftet ut gardiner, puter og lys i stuen idag, så d var jo litt kjekt=) Deili med litt forandring, så d er jo ett tips! ;)

Imorgen tenkte jeg (viss jeg er i humør til det;)) å bake litt:) datteren min er hjemme fra bhg imorgen, så da synst hun sikkert d er stas å hjelpe til;) Skal til jordmor også, så da har jeg litt å gjør imorgen=)

Skulle ønske lønnen kom nå, sann att jeg kunne begynne med litt julegave-handling! men ikke så lett når man nesten er blakk;) hehe:)

Ellers kan man jo strikke, lese, se på tv/data, fremkalle bilder, gå turer (viss man orker), bestille klær på nette til etter man har født;), gå på kafe, dra på besøk.

Tja... d var noen forslag... ;-)

Skrevet

Jeg har fått tips om at det lureste man kan gjøre er å lage opp masse middager som kan puttes i fryseren og være klart til når babyen har inntatt tilværelsen. Gryteretter, supper, lasagna...Fint å slippe å handle og planlegge og kokkelere når man ikke har sovet og hodet er fullt av alt annet...

Ikke bake kaker, folk kommer på besøk med kake.

Ellers sove masse og samle krefter. Være forutseende og kjøpe julegaver nå, kanskje?

Skrevet

Jeg har vært i veldig god form, og har nå en uke igjen til termin. Jeg har fylt opp tiden min med å være med venner og mannen min. Jeg vet ikke hvordan det vil bli etter en ny sjef i huset, så jeg har prioritert å komme meg ut av huset mens jeg fremdeles kan ;) (alt er vasket og klart).

Kafebesøk og jentekvelder har vært supre til å fylle kveldene med. På dagtid har jeg hatt meg shoppingturer og slappet av. Strikking har jeg også begynt med for å få en følelse at "noe har blitt gjort" mens jeg har slappet av forran TV'en.. Anbefaler Drops design med instruksjonsvideoer og gratis mønstre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...