Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 tok en cb i dag den var negativ 5 dager før ikm!trodde jeg var siden jeg fikk positiv på billigtester ((går med vond korsrygg som stråler ned i beina!pleier ikke å ha smerter før ikm,så kansklje et lite håp ennå!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Klart det er håp enda! Vi er jo gravide helt til TR kommer og det motsatte er bevist! :) Krysser det jeg har for deg !!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Du kan da ikke miste håpet så tidlig! Nei, man bør nok ikke teste så tidlig for sin egen sinnsro.... Satser på positiv test om noen dager!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Klart det er håp! 5 dager før ikm er jo veldig tidlig. Vent noen dager å prøv igjen ) Masse lykke til.
To gutter + en til? Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Enig med de andre her, det er da ALT for tidlig å avblåse denne runden! Trekk pusten, tenk positivt, og prøv igjen om en dag eller tre! Lykke til! Det må jo være et godt tegn at du faktisk fikk utslag på de billigtestene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå