Nr 2 på vei <3 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Flytter inn til dere i dag fra 1.trimester ) 12 uker nå, det går fremover !!
Vimemor Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Hei og gratulerer så mye Lurer litt på når du har fått termin, da vi begge er like langt Legen og jordmora sier to forskjellige datoer, og da jeg kom til tidlig UL ble jeg satt tilbake to uker, men med samme termindato. noe som gjør meg totalt forvirret Er 12+1 idag.
Nr 2 på vei <3 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2010 Oisann, da ville begynt å lure litt jeg å, hehe.. Har termin 21 april jeg, du da ? Har ikke hatt ul enda så blir spennende å høre hva de har å si ) Gratulere så MYE til deg å forresten )
Huldretussa Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Veldig fint å gå inn i 2.trimester! Gratulerer:) Jeg har termin 14. april - så da blir det påskebarn på oss..!
Nr 2 på vei <3 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2010 JA det blir det, gleder meg uendelig mye !! 1.trimester er langdrygt, men nå føler jeg det begynner å skje noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå