Gå til innhold

Damer! Er det greit at vi gjør alt som skal gjøres i hus/hjem??

Anbefalte innlegg

Sånn har vi det her hjemme,han må jobbe,og jeg er så dritt lei av å høre det.. "Men,jeg MÅÅ jobbe" Her gjør jeg alt fra å betale regninger,til å fikse i huset,lage mat,handle,ja alt som må til i ett hjem...L E I !!

Fortsetter under...

Hvis du ikke gjør noe annet, så ja, da bør det være din jobb.

Jobber dere begge to, bør dere dele på det.

Samvær og stell av barn skal man selvsagt dele på, for barnas skyld. De trenger nærhet fra begge foreldrene.

Er du bare hjemme? I så tilfelle ser jeg ikke problemet med å ta huset. Jeg er i permisjon nå, og gjør det meste selv, men ber om hjelp hvis jeg trenger det. Jobber vi begge to så deler vi, men jeg gjør nok uansett mest i huset, mens han tar seg av båt biler, hage og annet utendørs.

Vi har en ordning vi begge er fornøyde med, det bør dere også diskutere dere frem til:-)

Annonse

selv om du hadde "bare "vært hjemme skal da den mannen hjelpe til litt da!husarbeid er en ting,regninger,fikse ting som er ødelagt etc er jo begges ansvar!

å jobbe er ingen unnskyldning!han skal ta sin del han også,ellers hvorfor er han der?for å sove,spise og fise?

man skal dele på ansvaret!

Personlig synes jeg det var mer slitsomt å være fulltidsstudent enn å jobbe. Så mannen din burde ta i ett tak.

Har han plutslig tenkt å begynne med husarbeid den dagen du begynner i jobb kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...