Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk om vi hadde lyktes nå i 8 p.p..... Mensen skal komme om en uke ca så nå er det bare og vente. Kjenner meg ikke gravid på noen måte så det blir nok enda en p.p om noen uker. Og dette til tross for masse sex, vitex, Bisolvon og akupunktur. Hvorfor må det ta så lang tid.... Begynner snart å miste håpet jeg.... .-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg all mulig lykke til....

Veit åssen det kjennes å vente hver mnd!

Skrevet

Svarer deg jeg for sitter med samme følelsen...lurer på om det er noen vits i å prøve mer...har holdt på i 10 pp men ingenting skjer...

Har tre herlige unger fra før så vet vi kan få, men har jo blitt eldre og det gjør kansje mer med kroppen enn man tror...

Selv har jeg ikm den 14/15 okt så har akkurat hatt det store aksjeinnlegget...men forbereder meg mentalt på at det ikke skjer noe denne mnd heller....

Er faktisk utrolig slitsomt å " Make babies"

Det skjer vel når vi minst aner det og får heller hjelpe hverandre å holde håpet oppe...:-)

Skrevet

Jeg ble gravid i januar, men det endte med MA og påfølgende utskrapning i slutten av mars. Vet ikke hva jeg/ vi gjør galt.

Skrevet

Nå er det ca 5 dager til IKM. Jeg har LITT vondt i brystene. Men ikke på samme måte som da jeg var gravid for ni år siden, da var det sånn vondt når jeg reiste meg opp og sånn. Nå er det vondt på sidene og mest på venstre bryst. Hadde det sånn forrige mnd før IKM også. Så denne mnd har jeg bestemt meg for å ikke ta graviditets test, for jeg blir så veldig skuffet hver gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...