Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hard mage i snart en uke nå... begynte på duphalac på fredag kveld. merker fremdeles ikke noe særlig virkning. er ikke det meningen at man skal bli "normal" igjen når man tar den?? eller bare sånn at det såvidt hjelper??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye drikker du av det i løpet av en dag?

for min del så tok det noen dager før det fungerte, men da fungerte det til gangs en natt der ;) hehe..og etter det så har jeg bare tatt 15 ml hver kveld som har opprettholdt magen :)

Skrevet

Kan man ta det jevnt over tid? Anbefalt dose er vel 15-30 ml. jeg har tatt mellom 20 og 30 ml daglig...vurderer om jeg skal prøve noe annet eller om jeg skal gi det en dag eller to til...har så lyst at det skal fungere no!

Skrevet

Du kan ta det jevnt over tid ja, ville tatt morgen og kveld. Og så MÅ man huske å drikke vann for at den skal fungere :) Spis gjerne svisker også :)

Skrevet

Hvis du skal spise svisker, må du ihvertfall huske på å drikke mye vann!

Jeg ville tatt en microlax for å få igang systemet, hvis du har hatt veldig hard mage i en uke, kan det være at det sitter som en propp, hvis du skjønner hva jeg mener..

Er ikke behagelig å ha hard mage, spesielt ille når en er gravid i tillegg!

Skrevet

jeg startet en torsdag kveld med 20 ml og tok det morgen og kveld.. effekten kom enten mandag kveld eller tirsdag kveld, husker ikke helt men effekten husker jeg veldig godt ;) hehehe.. aldri blitt så godt rensa med noe annet i hele mitt liv.. etter det så har jeg tatt det for å opprettholde systemet.. 15 ml hver kveld.. husker legen sa det kunne ta noen dager før effekten slo inn og at det kunne gi en del luft i magen

Skrevet

Prøv biola, det hjalp meg! :)

Lykke til, og håper det fikser seg snart! :)

Skrevet

takk for hjelp og tips... vi får se om det ordner seg nå etterhvert. hvis ikke tipset legen om toilax(?)... så gir det en dag til og ser. prøver å spise svisker o.l., men er ikke så glad i det.. og nå som jeg er gravid og småkvalm er det ikke så lett å tvinge ned mat heller...

Skrevet

Her spises det endel havregrøt med rosiner og knekkebrød, og magen er ganske ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...