Gå til innhold

"Ta på en sykehusskjorte"...

Anbefalte innlegg

Flaut å spørre om slike filleting, men jeg begynner å grue meg til egguttak og tenkte kanskje at jeg slapper av litt mer om jeg får tenkt gjennom på forhånd alt som skal skje... Selve uttaket er det jo mange som har fortalt om her inne, så jeg føler jeg er litt forberedt på det (slappe av, puste og så få man mer smertestillende om man trenger det, he he, riktig?). Men når DET omsider begynner å føles trygt, så dukker det opp andre tanker om rammen rundt!

Jeg har lest gjennom brosjyren vi har fått fra riksen. Gang på gang. Og ved punktet der man skal finne en "venteseng", ta på seg en sykehusskjorte og legge seg under dynen begynner jeg selvsagt å tenke på alle alternativene det faktisk ER når man skal ta på seg denne sykehusskjorten...

Selvsagt skal man ta av seg yttertøyet (he he, ser for meg en lyseblå "ballong" stappa med klær og kun hode og armer stikkende ut under dyna der). Men skal man ta av seg ALT?!? Eller går trusa rett før uttaket begynner?

Jeg er litt frysen av meg, så vurderer muligheten for å ha en tynn genser på under denne sykehusskjorta (er skjortene kortarma eller langarma?!?), eller bør man ikke det?

Det siste bildet som dukker opp er nakne lille meg i "stolen" med tjukke ullsokker på beina. He he he... Jammen godt vi får ha på oss litt i allefall ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142397192-ta-p%C3%A5-en-sykehusskjorte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe my rart en lurer på, kjenner meg i gjen der.

Nå vet ikke jeg hvordan de gjør på riksen. Men i porsgrunn så kommer vi videre inn i en ny gang, tar av bukse og truse bak ett forheng og surrer et "laken" rundt seg, så inn i rommet for utak/innsett.

Håper du får svar fra noen som har hvert på Riksen :) lykke til

Da jeg hadde uttak på riksen tok jeg på meg skjorta og beholdt trusa. Men så trillet de sengen inn på rommet hvor vi skulle ha uttak og derfra hoppet jeg rett opp i stolen. Tok bare av meg trusa i sengen der. Eller så kan du jo bare ta den av før. Ligger jo under dyna hele veien. Hopper rett i sengen igjen etter uttaket.

Lykke til:-)

Hehe,,,no fikk jeg meg en latter læl ja:=))))))))))))))))).

Syns jeg ser for meg den lyseblå ballongen i stolen me de tykke ullsokkene på *leeer*

Arti du:D

Masse lykke te me uttaket ja. Dette går bra skal du se.

Mye man lurer på ang denne prossessen....men innpå her kan man spørre om alt. Genialt:D

Tusen takk alle tre :-)

Ja, det går nok bra. Hvert stadie i prosessen har vel sine spørsmål, så det dukker nok opp nye grublerier når uttaket er over, he he ;-)

Når jeg først er i morohumør, så ser jeg for meg deg dollypopp som spretter horisontalt opp fra senga, tar et luftig svev gjennom lufta og lander perfekt i stolen. He he. Det virker ikke fullt så skummelt nå lenger ;-) Takk!

Du skal forresten ligge i Rolls Royce versjonen av en gynekolog-stol:-) Hvis du klarer å ikke tenke på at du ligger med bena i været, og at det aller helligste er flombelyst og invadert av ultralyd og ei nål, så ligger du ganske godt;-) I lekker blå nattskjorte!!!

Det er ikke skummelt, blåmeis-78! Kommer til å gå superbra!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...