Gå til innhold

når finner dere frem voksiposer evt andre poser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo sinnsykt kaldt ute selvom det er 9 grader! det blåser og regner hele tiden. skikkelig sur vind.

hva bruker dere ute nå? vi bruker dyne og ullpledd over der igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk sydd en vår/høstpose han ligger i,samt at han har ulldress på.så lenge barnet ditt ikke sparker av seg dyna så er det jo varmt under dyne og ullpledd:)

Skrevet

Fant frem voksi posen idag faktisk, jeg kler han lett under den (bare body og strømpe bukse)...

Pass bare på at barnet ikke er for varmt, eller kaldt:)

Skrevet

Vi bruker vinterposen allerede (Odenwalder dunpose), med vanlige inneklær på baby, dvs body+ sparkebukse, og en tynn lue. Mye enklere det, enn å styre med mange lag ull osv;)

Skrevet

Jeg skal ta i bruk posen når det nærmer seg 0grader, eller blir enda mer surere enn det er nå.. Nå har jeg lammeskinn, dyne og vogntrekket.. Det blir varmt og lunt oppi der, og han er ikke kald.. :)

Skrevet

Vi bruker voksiposen og bare knepper den opp om det blir varmt nedi der. Syns den regulerer varmen godt!

Skrevet

Vi har lammeullspose og har begynt å bruke den nå faktisk. Kler på han et lag med ull + lue og vanter. Han er god og varm.

Skrevet

Har funnet frem ullposen allerede. Men tar da mindre klær på. Kun str.bukse, body, lue og tynn ullgenser.

Skrevet

Har begynt med posen, men det har blitt ganske varmt oppi der, så har måttet lufte litt faktisk, selv om gutten vår har hatt inneklær på seg i den.

Skrevet

Vi bruker Odenwalder Holly dunposen, dog med strømpebukse og body på kroppen og softshelljakke, da ungen ALDRI har armene innenfor posen og blir iskald. Dersom det er sol og over 15 grader bruker vi bare vanlig dyne. Med bittelitt mer pålkledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...