Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man begynne på p-piller(mercilon) selvom mensen ikke har kommet igang enda? 3 mnd siden fødsel og er ferdig med amming. Syns jeg har hørt man ikke trenger vente på mensen. Går på cerazette nå, har ingen blødning, men er sykt lei kviser... :( Håper noen vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke svaret på spørsmålet ditt,men kan jeg få spørre deg ang cerazette og kviser? jeg går nemlig på cerazette og har masse kviser men vet ikke om det er pga p-pillene...

hvordan er kvisene dine?er de store eller blir det små røde "prikker"?har nemlig aldri vært plaget av kviser før men nå har jeg masse ved hårfeste og hver dag dukker det opp en rød prikk her og der...

Skrevet

De er små røde prikker. Syns de klør også. Har mest i panna og på haka. Fikk under graviditeten og har liksom aldri gått bort etterpå. Og syns det bare blir verre nå :( Er så lei. Hadde ikke da jeg gikk på Mercilon overhodet...

Skrevet

hmmm,kanskje jeg skal prøve å skifte merke jeg også...men er så redd for å få tilbake migrenen jeg hadde da jeg gikk på trionetta for noen år tilbake...

jaja,takk for svar iallefall:)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Det skal ikke være et problem å starte nå så lenge ikke mensen er tilbake, man gjør jo det med cerazette. De setter jo igang en "falsk" syklus. Jeg har selv brukt mercilon tidligere og har startet på dem utenom syklus og det har fungert helt fint.

Skrevet

Jeg ventet ikke på mensen. Jeg "bestemte" meg for når jeg ville den skulle starte også tok jeg pillene ut i fra det. Stemte sånn nogen lunde, men nå ammet ikke jeg særlig lenge av ulike grunner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...