amk1 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Ska snart gå til innkjøp av det, tenkte og prøve sorel i år. Noen som har hatt det på 2-3 åringer og fungerte det greit? Hadde ecco i fjord og var veeldig misfornøyd, var lette og fine, men så kalde.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har ikke prøvd sorel, men hadde kamik i fjor og kommer til å velge det samme i år. Kjempekjekt med ullfor som kan tas ut for å tørke, og støvelen er helt vanntett på det som er gummiert. Jeg opplevde aldri at guttungen var våt på føttene, god og varm hele vinteren. Til dagene med masse slaps brukte han cherroxer, og skal gjøre det samme denne vinteren også..
ljuba Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har brukt støvler som ligner Sorel fra skopunkten.no. Veldig fornøyd! Disse var gode og varme og vanntette i den nederste gummierte delen. Rimelige også.
tine0810 Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 har kjøpt superfit til min 2-åring. Har hørt Sorel er bra, men kan være i tyngste laget for 2-åringer...
lille sprelle Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 har sorel til snuppa. Kjøpte de da hun var drøyt 1,5 år. Fungerte fint i -20
*chris* Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Enig at Ecco var dårlig. Passer bare smale føtter tror jeg. Gutten min hadde også de vinteren som var, og var iskald. Kjøpte lobber til han for jeg trodde det var han som var frysepinn, men nå har jeg hørt av mange at Ecco ikke passer på en bred fot. Jeg kjøpte Ponny med snøkrystall på nå. Skal ikke bruke de før snøen kommer. Nå bruker vi Reima sko, og docks i regnvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå