Gå til innhold

Dere som fullammer babyer mellom 4,5 - 6 mnd, hvor ofte ammer dere på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla her hadde en glansperiode på ca 3 uker hvor hun ikke våknet om natta, men nå våkner hun ca 2 gr pr natt for amming (hun er 4,5 mnd). Jeg fullammer enda, og ønsker ikke å gi grøt før ca 6 mnd.

Hvor ofte ammer dere på natta? Og når legges de da for kvelden. Vesla legges mellom 19.30-20.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen min er snart 6 mnd, fra 4 mnd ca har han våknet ofte på natta, går 1-2 time mellom hvert måltid. Spiser ikke så ofte på dagen. Begynte og prøve med grøt da han var 4 mnd, men han vil ikke ha noe annet en pupp. Tar heller ikke flaske. Legger seg mellom 18 og 1930, alt etter når siste dupp på dagtid var. Sover da til mellom 22 og 23 vanligvis. Når han var mindre, kunne han sove fra 22-23 til 05-06..:-(

Skrevet

Mini sov fra 18/19 til 04 uten mat hver natt fra hun var 2 til hun var 4 mnd. Men så begynte hun å våkne tidligere og tidligere, da hun var ca 5 mnd ammet jeg vel ca 3 ganger hver natt. Nå er hun snart 6 mnd, og spiser halv grøtporsjon morgen og kveld. Det har ført til at hun igjen sover fra 19 til 04 (bortsett fra noen netter virker det som om hun har litt vondt i magen, tror det har blitt litt mye grøt til tider). Hun gikk ikke noe særlig opp i vekt, derfor fikk vi beskjed om å starte med grøt på 5 mnd kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...