Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 ikke veldig bra...... Bare så det er sagt ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 er enig der. De har framstilt henne som en dum bimbo. Det kommer sikkert av synet jeg har hatt på henen før. Sporty jente, men nå med det store glamor modell håret.... ja, hva mer kan man si.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Helt enig med HI. Er så utrolig irriterende å høre henne snakke.. Høres ut som en liten drittunge som akkurat har lært seg å bable..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Irriterer meg grenseløst hver gang den reklamen dukker opp, og det er jo ikke sjeldent. Høres ut som hun sier GRRRIS.. Stakkars dame som har blitt med på noe sånt!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Mrsomste er jo at shampoen heter Gliss, og håret hennes ser jo fett og ekkelt ut. Ikke en særlig bra reklame det der nei..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Hehe, det syns jeg også. En fet parykk. Og så høres det ut som hun sier "mens C R (??) bruker gliss, hoill je håret sunt og glansfullt..", hva faen er det hun sier???
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Er så jalla den reklama! Uheldig med både bilde og lyd :-p
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Men sea je bruker Gliss= men siden jeg bruker Gliss
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Hun er så deilig. Vil gjerne elske med henne.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Mens hun sier reklamesettninga på repit.................seja je bruker griiiissssssss
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Å jaaaaaahhhh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Åååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhææææææææææææææææhhhhhhhhhhhhhhh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå