Gå til innhold

Vinterpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vinterpose har dere tenkt å bruke i vinter i baggen? Jeg har til min forrige jente brukt odenwalder og har bestemt meg for å bytte den ut da vi alltid har vært misfornøyd med den. Jeg fant en test av vinterposer, der troll hadde vunnet testen. Noen som har prøvd denne?

Det kommer jo selvsagt ann på baggen,jeg har en tfk hardbag som faktisk er ganske stor.

Noen som har noen erfaring å dele? Merke, fordeler /ulemper og hva slags bag dere skal ha den i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en TFK hardbag, og har kjøpt EasyGrow dunpose, tror det bor bra.

Skrevet

Takk for tips. Den ser utrolig fin ut. Supert med forlengerdel og at det finnes et tilpasset skinn til å ha . Det eneste jeg hadde lyst på var at den hadde ul i seg, men det er kanskje ikke nødvendig/ noen fordel?

Skrevet

Har også eaygrow:) Fikk den som vervepremie i babyglede:) Syns den virker veldig god!:)

Skrevet

Den har scoret bra i tester også.

Jeg har sett på Lilleprinsen.no at det går an å kjøpe lammeskinn til å ha inne i posen.

Litt usikker på om jeg kommer til å investere i det - tenkte egentlig å kjøpe et lammeskinn å ha i vogna under posen bare?

Skrevet

Jeg har kjøpt Voksi Urban, den har alt jeg så etter i en pose, og den er så utrolig god og varm med både ull og dun! Har jobbet syv år i barnehage, og har ikke vært borti en bedre pose!

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt det tilhørende lammeskinnet, har kjøpt ett til å legge under bare:)

Skrevet

Vi brukte skinnet som hørte til inni easygrow posen og var veldig fornøyd med det ttil førstemann.

Troller tror jeg merket heter som kom best ut i test. Det eneste jeg ikke syns ser så bra ut med den er lengden (kanskje litt kort) og at det er glidelåser på siden. Jeg liker veldig godt at det kun er en glidelås i midten. Lettere å åpne stille uten at babyen våkner på et senter etc.

Skrevet

`jeg har også kjøpt Voksi Urban. god og varm virker den og synes det var bra at det fulgte med en lang del som jeg kan bruke når jenta blir større i sportsvogna =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...