Nagilimia Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Nå venter jeg baby i april igjen og klok av skade fra forrige gang vil jeg høre med dere. Jeg lurer på hvilket dere har/hadde, fordeler og ulemper med det. Jeg var i grunn egentlig veldig fornøyd med det fra emmaljunga + basen, men solgte det da jeg reklamerte på det to ganger. Syntes fortsatt det var for vanskelig å løsne fra basen med keisersnitt. Skal ha keisersnitt denne gangen også, så vekt på sete og om det løsner lett fra basen er viktig for meg.
Gjøkeredet③ Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har hatt Maxi Cosi Cabriofix med base til begge mine gutter, og kunne ikke vært mer fornøyd:o)
sillyfilly og Olivia Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Har hatt Maxi Cosi Cabriofix uten base og det har fungert utrolig greit. Barnet sitter trygt og godt og setet er lett å feste med sele.
Guttemamma x 3 Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Har hatt Maxi-cosi med base og Acta Graco med base. Synes Acta Graco var lettere å løsne fra basen, men ellers er de to setene ganske like. Acta Graco er nok litt smalere, så med april-baby kan det bli smalt med tykke klær mot slutten av baby-sete-tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå