Mari-mamma Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Da skal jeg endelig til gynekologen, etter seks uker i total forvirring! Da får jeg vite om jeg er gravid eller ikke. Jeg er 98 prosent sitter på at jeg har mistet igjen, men må bare klamre meg til håpet om at det har klora seg fast en spire der inne. Jeg grugleder meg. Håper også at han kan sjekke meg for det som sjekkes kan. Er så redd for at det er noe galt med meg, siden jeg har mistet to ganger.... Måtte bare lette hjertet litt:) Ha en fin dag.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Sukk, krysser fingre, bein, ja, alt man kan krysse for at dette skal ha gått bra!!! For en situasjon å sitte i sender masse gode klemmer og masse positiv energi
SurreGuri Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Oioioi Lykke til da!! Håper som du sier at spirå har klort seg fast :) Venter på oppdatering!
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 *sendermassegodetanker* Masse lykke til
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Har svart deg i tråden "Mistet trua..." men må sende deg et lykke til her også!! Håper det går bra!
Mari-mamma Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2010 Hei alle sammen. Tusen takk for fine ord!! Nå er det gjort. Jeg er tilsynelatende ikke gravid:-/ Det var ikke noe tegn til graviditet på innvendig UL. Likevel tok jeg blodprøve for å sjekke hcg-nivået, og skal tilbake om en uke. Da skulle vi se an hva vi gjør videre, med tanke på at jeg har mistet to ganger på et halvt år. Jeg var jo veldig sikker på at resultatet kom til å være akkurat som det er, men likevel er jeg veldig lei meg! Eggstokkene og livmoren så helt fine ut, men håper å finne mer ut av hvorfor jeg mister. Fader, jeg håper virkelig det er vår tur snart!!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Nei og nei Det var utrolig trist å høre!! hadde virkelig håpet der!! men nå vet du det i alle fall, og slipper å gå og lure :/ Sender deg gode tanker, og satser på at det snart sitter!!! forstår godt du blir oppgitt!!!! kan ikke annet enn å sende trøsteklemmer og masse gravidstøv!! (siden eg ikke trenger det helt enda selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå